FIIT/UK/MU

Sekcia: Ostatné 30.05.2008 | 19:44
agacik   Návštevník
Nazdarek IT komunita;) Rad by som pocul od vas nazory na tieto tri skoly s tym, ze by som z osobnych dovodov preferoval SR skor ako CR. Viem ze tu uz je podobna tema, ale je tam milion irelevantnych prispevkov a nie je to ani take konkretne...

Prosim, najme tych co studuju na vyssie spominanych univerzitach aby mi popisali svoje skusenosti, pripadne aj tych co uz vystudovali, aby mi povedali ake maju uplatnenie...samozrejme ide o odbor Informatika. Konkretne "aplikovana informatika" na UK, "Informatika" na STU FIIT a "aplikovana informatika" na MU v Brne.

Uvedomujem si, ze najlepsia je MU, ale naozaj preferujem SR pred CR, tak prosim, nepiste odpovede typu "Jednoznacne MU" :) Proste, velmi rad by som chcel pocut o vsetkych a spravil si nazor. Dakujem velmi pekne!!
    • Re: FIIT/UK/MU 31.05.2008 | 16:02
      juro   Návštevník
      a co VUT FIT?
    • Re: FIIT/UK/MU 31.05.2008 | 17:15
      Meno   Návštevník
      nechapem naco si potom daval to MU ak nechces ist do CR... ale inak aby som nebol OT ti radim: "Jednoznacne MU"... neviem sice preco sa tak 'cukas' ostat v SR, ale byt tebou vypadnem ak mam co i len najmensiu sancu, rozhodne ti to da viac do zivota ako sa seruskat v prostredi kde zijes od narodenia( =>silny predpoklad ze si z ba )... ale ak ti mam povedat tak uroven skol na SR sa neda porovnavat s urovnou v CR( dovod: PENIAZE )... takze jednoznacne sa ani dalej nezamyslaj a dekuj sa do CR :-P
      • Re: FIIT/UK/MU 31.05.2008 | 18:25
        Avatar Tommy Angelo   Používateľ
        potvrdzujem...je to tak. Som na STU...zahranicie je podla mna aj lepsia.
    • Re: FIIT/UK/MU 31.05.2008 | 18:26
      Avatar Peter Rozum Arch Linux  Používateľ
      riesil som podobny problem, ale nakoniec idem na fi.muni do brna. bol si tam na dni otvorenych dveri? s bratislavou sa to podla mna neda porovnavat. mam kamosov co studuju v brne a nevedia si to vynachvalit.