skript-terminal

Sekcia: Aplikácie & Desktop 27.11.2017 | 19:46
Avatar matolin   Návštevník

Chcem Vas poprosit o radu. Som v Linuxe laik. Potreboval by som poradit, ako by mal vyzerat skript, ktory po kliknuti na neho spusti terminal, bez dalsieho potvrdzovania - vykona co potrebujem a terminal ostane bezat pokym ho sam nezavriem, dakujem za info.

    • RE: skript-terminal 27.11.2017 | 19:50
      Avatar Pepe_Cheb   Návštevník

      To záleží jaký máš instalovaný terminál , na každém linuxu bude vypadat jinak (a nebo se udělá srovnávací databáze která bude kontrolovat nainstalované aplikace a podle toho spustí správný terminál) , xterm má jiné parametry než třeba lx-terminal a pod.

      • RE: skript-terminal 27.11.2017 | 19:53
        Avatar matolin   Návštevník

        pouzivam Ubuntu MATE, cize mate-terminal

    • RE: skript-terminal 27.11.2017 | 20:13
      Avatar Pepe_Cheb   Návštevník

      No na ploše uděláš soubor script.desktop a to asi v nějakém editoru textu [Desktop Entry] Name=Script Comment=Můj script Exec=mate-terminal --working-directory="/home/ivan/" --command "bash -c /home/invan/script.sh" Icon=/home/ivan/script.png Terminal=false Type=Application Categories=Utility;Application; vytvoříš si script.sh ve své domovské složce

      #!/bin/bash echo "BAF" a nakopíruješ si nějakou ikonu /home/ivan/script.png Netestováno je to jen nástřel , nemam linux po ruce.

      • RE: skript-terminal 27.11.2017 | 20:14
        Avatar Pepe_Cheb   Návštevník
        No na ploše uděláš soubor script.desktop a to asi v nějakém editoru textu 
        
        [Desktop Entry] 
        Name=Script 
        Comment=Můj script 
        Exec=mate-terminal --working-directory="/home/ivan/" --command "bash -c /home/invan/script.sh"
        Icon=/home/ivan/script.png 
        Terminal=false 
        Type=Application Categories=Utility;Application; 
        
        
        vytvoříš si script.sh ve své domovské složce
        
        #!/bin/bash 
        echo "BAF"