Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2

18.02.2016 | 11:29 | LUcoRP | Nová verzia

Vyšli hneď tri nové verzie linuxového jadra, dve s dlhodobou podporou a jedna stabilná. Aktualizované boli vetvy 4.1, 3.12 a 4.4. Najviac zmien prináša aktualizácie Linux Kernel 4.1.18 LTS, ktorá je pravdepodobne najväčšou aktualizáciou v tejto vetve doteraz. Aktualizácie Linux Kernel 3.12.54 LTS a 4.4.2 síce také veľké nie sú, ale prinášajú tiež množstvo zmien.

Zdroj: Softpedia.com

    • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 18.02.2016 | 19:02
      Avatar WlaSaTy   Návštevník

      Môžem sa opýtať jednu vec, teda či miešaš schválne typy vydaní LTS a Stable? Už minule som na to poukázal, a bol som zhulákaný. Viac info máš na oficiálnej stránke linuxového jadra.

      • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 18.02.2016 | 23:05
        Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

        Je zasadny rozdiel poukazat na chybu sposobom "mas tam a tam chybu" a "to si nevies overit ani ci je jadro LTS ci stable, to si co za neschopaka", druhy sposob ma vyslovene uraza a myslim si ze by urazal vacsinu ludi. Za prvy sposob som vdacny a podakujem sa. Pre info, zdroj spravy neustale uvadza branch 4.4 ako LTS a nie vzdy sa mi to podari v navale informacii odfiltrovat.

        git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
        • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 19.02.2016 | 06:51
          Avatar WlaSaTy   Návštevník

          Pardon, ale keď tu niekto tvrdil že stránka kernel.org nie je oficiálnou stránkou jadra linuxu, tak sa sám tituluje za neschopáka. Už som na to viac krát upozorňoval. Rovnako som upozorňoval aj na fakt, že jadro vetvy 4.4 je plánované že bude LTS, ale zatiaľ toho nedosiahlo. A teraz ťi znova pripomínam, že v tebou uvedených zdrojoch nie je nič o jadre 4.4 LTS.

          Mimochodom, nezvyknem používať výraz neschopák, tak mi skús pripomenúť kde som použil takú gramatiku.

          • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 19.02.2016 | 08:17
            Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

            vies mi povedat kde som tvrdil, ze kernel.org nie je oficialna stranka jadra? 

            "A teraz ťi znova pripomínam, že v tebou uvedených zdrojoch nie je nič o jadre 4.4 LTS" - je to tam a hned v nadpise "Linux Kernel 4.4.2 LTS Released, Adds Sound Improvements and Updated Drivers"

            Zvysok nema ani vyznam rozoberat, aj tak sa ches iba hadat a na to svoj drahocenny cas nie som ochotny obetovat.

            git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
            • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 19.02.2016 | 10:17
              Avatar WlaSaTy   Návštevník

              Tvrdil si to pod jednou zo správičiek kde som ťa upozorňoval že 4.4 ešte nie je LTS. Teraz som si všimol, že zas zaúradovala cenzúra ktorá znegovala aj tvoje obvinenie na mňa že som ťa nazval neschopákom.

              A akosi niekto nenápadne upravil aj túto správičku (vyhodil z nej tvoje tvrdenie o "4.4.2 LTS"), len zabudol že východzí predmet diskusie preberá názov správičky. Nebudem sa pýtať kto, prečo a ako.

              Mimochodom, v ani jednom z linkov na ktoré sa odkazuješ nebolo spomenuté že 4.4 je už LTS. Technicky ani nemôže, pretože chýba novšia stable verzia.

              • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 19.02.2016 | 14:31
                Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                :D Takze mi vycitas ze mam chybu v sprave a ked si ju opravim tak mi vycitas ze je tu cenzura za ucelom tvojej diskriminacie? Paranoia much? BTW, 442lts zostalo aj URL, WOW aka zla zla cenzura tu je...

                NIKDY som po upozorneni netvrdil, ze 4.4 je LTS, na tu spravu si pamatam a tiez si pamatam, ze som sa ti podakoval za upozornenie  poporosil o upravu stranky. 

                Link na to, kde je uvedene "Linux Kernel 4.4.2 LTS Released, Adds Sound Improvements and Updated Drivers" som ti daval hned v prvej mojej rekacii v tejto diskusii. Dam ti ho teda este raz a tu mas aj kompletne URL http://news.softpedia.com/news/linux-kernel-4-4-2-lts-released-adds-sound-improvements-and-updated-drivers-500553.shtml

                git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 19.02.2016 | 18:37
                  Avatar WlaSaTy   Návštevník

                  To, že je kernel 4.4 LTS si tu tvrdil viac krát, inak by si aj na tejto správičke nemal čo opravovať. Normálny človek by povedal aspoň "opravené", ty si ma minule zhulákal. A teraz zas falošne obvinil. Odhadujem, že aj tie diskusie v tichosti mažeš ty.

                  A teraz si daj ruku na srdce, a povedz v čom bola moja reakcia neprístojná ako sa tu snažíš netaktne naznačiť, a v čom bola tvoja reakcia správna.

                  PS:Softpedia nerozhoduje o tom, kedy a ktoré jadro bude LTS. Tie informácie sú na oficiálnej stránke linuxového jadra, ktorú nepoznáš. Softpedia je len kolektor podobne ako sĺashdot.

                  • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 19.02.2016 | 18:52
                    Avatar Miroslav Bendík Gentoo  Administrátor

                    Žiadna diskusia sa podľa logov v posledných týždňoch nemazala okrem mojich viac-menej automatických výmazov (mazal som spamy obsahujúce linky na viagru, poker ... ale to bolo asi mesiac dozadu). Do budúcnosti chcem dorobiť zobrazovanie záznamov o zmenách (stream udalostí) kde sa to bude dať skontrolovať nech sme trochu transparentnejší.

                    • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 19.02.2016 | 19:30
                      Avatar WlaSaTy   Návštevník

                      Hmmm,. Pamätám sa, že som pri rovnakej chybe (označenie Stable ako LTS) dával odkaz na kernel.org. Takže, v logoch to nie je. Už som tu videl dosah nenápadného zásahu do zdrojákov. Mne to tu nepripadá v tomto prípade transparentné. A to ani s tým obvinením čo padlo na moju hlavu.

                      • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 19.02.2016 | 23:13
                        Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                        Neprekliknes si odkazy co ti davam, ale budes tu na mna hrat formu. Tak znova TU: http://linuxos.sk/spravy/detail/linux-kernel-416-31451-a-31087/

                        Vsetci su vinny len ty si ten ukrivdeny a ked ti dokazu ze nemas pravdu, tak to proste odignorujes. Ako vzdy.

                        git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                  • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 19.02.2016 | 23:03
                    Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                    trololo

                    git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                  • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 19.02.2016 | 23:06
                    Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                    A btw s rukou na srdci ti hovorim ze sa spravas ako zenska pocas kramov.

                    git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                    • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 20.02.2016 | 05:10
                      Avatar WlaSaTy   Návštevník

                      akže ako to bolo s tým obvinením čo som podľa teba ja teba nazval neschopákom? Také obviňovanie patrí medzi rafinované ženské intrigy. A ja mám podľa tvojho tvrdenia krámy. Skús sa naučiť sebareflexii, pomôže ti to.

                      Vidím, že si sem buď chronicky klameš, alebo to tu niekto brutálne cenzuruje. Alebo oboje, ako je vidno aj tu.

                      • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 20.02.2016 | 10:30
                        Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                        Takto to dalej nepojde. Takze: ok, prepac. Ospravedlnujem sa ti. Vo vsetkom co povies mas pravdu. Ako si prosim ta predstavujes nasu dalsiu komunikaciu? Bude stacit iba ked budem submisivne pritakavat comukolvek cim na mna budes reagovat, alebo mam robit aj dalsie ukony aby som splnil tvoje poziadavky, alebo na teba nemam reagovat vobec?

                        git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                        • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 20.02.2016 | 11:25
                          Avatar WlaSaTy   Návštevník

                          Stačili by dve veci. Keby si si overil zdroj, a keby si bezdôvodne neobviňoval iných. Či a ako to urobíš, tak to je už len na tebe.

                          • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 20.02.2016 | 11:33
                            Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                            zaujimave... a ked ini obvinia bezdovodne mna, tak sa mam ako zachovat? Ked sa im ospravedlnim a podakujem, tak to bude stacit?

                            git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                            • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 20.02.2016 | 11:53
                              Avatar WlaSaTy   Návštevník

                              Kto, kedy? Dolož tvoje slová.

                              To, že si ma falošne obvinil máš v tvojom prvom tvojom podráždenom príspevku.

                              • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 20.02.2016 | 12:32
                                Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                                - Ty mna, v tejto diskusii, ze mazem diskusie, aj napriek tomu ze na to nemam opravnenia a Miro ti uzrejmil ze ani v logoch o tom nie je zaznam.
                                - Ty mna v tejto diskusii, ze som tvrdil ze kernel.org nie je oficialna stranka jadra, aj napriek tomu ze som ti dal priamo link, ktory dokazoval ze si ma mylis s niekym inym.
                                - Ty mna v tejto diskusii, ked si ma obvinil ze v mnou spominanych zdrojoch nie je zmienka o 4.4 LTS, aj napriek tomu ze som ti dal priamo link, na ktorom je 4.4 spominane ako LTS.
                                - Ty mna ze to tu cenzurujem po tom, co som na tvoj podnet opravil znenie spravicky

                                - Ty mna, v diskusii k free wifi zonam v Bratislave z toho ze som podplateny politikom za uvedenie tej spravy.

                                Taktiez si mi nikdy nepovedal  "mas tam a tam chybu", bola to hyperbola hovoril som totiz o sposobe komunikacie a nie doslovnom zneni vety. 

                                git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                                • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 20.02.2016 | 12:55
                                  Avatar WlaSaTy   Návštevník

                                  Odhliadnúc od toho, že ktoré jadro je alebo nie je LTS neurčujú RSS kolektori, tak pokiaľ nedoložíš kde som ťa ževraj označil za "neschopaka", tak stále budeš za klamára alebo za cenzora. Môžeš si vybrať.

                                  A pokiaľ nazývaš hyperbolou vkladanie slov do úst ľuďom ktorí ich nevyslovili, tak je pochopiteľné prečo si tu voľakomu robil predvolebnú kampaň. Či je to ovšem akceptovateľné, tak na to mám negatívny názor.

                                  • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 20.02.2016 | 13:14
                                    Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                                    Vsetci su vinny len ty si ten ukrivdeny a ked ti dokazu ze nemas pravdu, tak to proste odignorujes. Ako vzdy.

                                    git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                                    • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 20.02.2016 | 13:27
                                      Avatar WlaSaTy   Návštevník

                                      Lebo to krivé obvinenie bolo tvojou odpoveďou na moju kľudnú otázku kde sa dá stiahnuť to zatiaľ neexistujúce jadro. Na zvyšok si sa vyhecoval sám, ako neomylné dievčatko čakajúce na menarché.

                                      • RE: Linux Kernel 4.1.18 LTS, 3.12.54 LTS a 4.4.2 LTS 20.02.2016 | 13:32
                                        Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                                        Mas pravdu, prepac mi prosim ta moje nevhodne spravanie. Dakujem za uvedenie na spravnu mieru.

                                        git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!