ZALOHA SYTEMU

Sekcia: Aplikácie & Desktop 06.02.2008 | 13:59
Avatar Branislav Poldauf Manjaro, Debian stable  Používateľ
chcel by som si zalohovat instalaciu ubuntu (alebo hociktoreho ineho distra)
najlepsie by bolo vytvorit nove instalacne DVD s mojim systemom a nainstalovanymi balickami ale to nebude take jednoduche

stacilo by nahrubo skopirovat vsetky data z / a z /home ?? bude to po skopirovani na cisty disk toho isteho PC fungovat ??
alebo sa mi neoplati zalohovat / a staci iba /home ?? predpokladam situaciu - vyladene ubu + kopa novych balickov a programov a driverom a tem a neviem co este

ale uplne by stacilo nieco take ako vraj ponuka APTonCD (z ubuntu) ze ulozi nainstalovane balicky na CD/DVD a tie sa potom daju z neho nahodit do systemu ako z repozitara, nemam to oskusane lebo sa mi nechce koli tomu instalovat ciste ubu a skusit, a k tomu CD kt mi vytvorilo ked som vlozil do mechaniky a dal otvorit manazerom balickov tak mi ten manazer uplne prestal fungovat (aj synaptic aj apt-get, stacilo rucne odstranit CD zo sources.list), funguje niekomu tento program korektne ?? nastavenie asi nenahodi ?

zaviest novy grub a zapis do MBR nie je problem to by som spravil aj rucne z live cd
chcem to koli tomu ze ak sa mi nahodou nieco podube co nebudem vediet opravit (co sa mne dost casto stava, bo robim kadejake pokusy) aby som nemusel instalovat system odznovu a vsetko nastavovat, respektive aby som mohol rovnaky system nahodit na novy disk (v tom istom PC) - chcem vymenit disk bo tento je stary a bude z neho externy a do PC dam novy
Linux: the operating system with a CLUE... Command Line User Environment
    • Re: ZALOHA SYTEMU 06.02.2008 | 14:08
      Avatar hramat Arch + Openbox  Používateľ
      ja som to robil pomocou SystemRescueCd a programiku Partimage ktory zalohuje a obnovuje kompletne particie
      Tiez by ti mozno na zalohu dat stacilo Rsync alebo Grsync
    • Re: ZALOHA SYTEMU 06.02.2008 | 14:10
      Avatar samox86 arch, debian  Administrátor