virtual box večná téma - pridať do Databázy

Sekcia: Aplikácie & Desktop 25.02.2008 | 19:32
Lacky   Návštevník
Chcel by som poprosiť chalanov z Linuxos, ktorý majú takú možnosť, či by nemohli pridať do Databázy znalostí nejaký postup ako sa dá vyhnúť prípadním možnostiam nefunkčnosti Virtalbox-u. Jedná sa hlavne o to, ako takemuto problému predísť.
http://www.linuxos.sk/forum/10169/index.html

Aké kroky by mal človek urobiť po inštalácii Vitualbox-u aby sa podobný problém nenastal. Ďakujem

    • Re: virtual box večná téma - pridať do Databázy 25.02.2008 | 19:38
      Avatar Marián Sova Ubuntu 10.10  Používateľ
      Čo ti bráni sa zaregistrovať a pridať to tam?
      Čo ťa nezabije, to ťa posilní | Leták na propagáciu jabbera v pdf | www.mikroprocesory.sk
      • Re: virtual box večná téma - pridať do Databázy 25.02.2008 | 20:05
        Lacky   Návštevník
        Majko, ja som iba začiatočník. Na vás sa nechytám. Neviem aky je tam postup, no mne by to tiež pomohlo.
        • Re: virtual box večná téma - pridať do Databázy 25.02.2008 | 20:07
          Avatar Marián Sova Ubuntu 10.10  Používateľ
          Aha. Nevedel som, že máš aj ty s tým problém. Myslel som, že chceš len z tej témy spraviť niečo do databázy znalostí.
          Tak potom nič.
          Čo ťa nezabije, to ťa posilní | Leták na propagáciu jabbera v pdf | www.mikroprocesory.sk
    • Re: virtual box večná téma - pridať do Databázy 26.02.2008 | 17:55
      ..............................   Návštevník
      To nevie nik poradiť?
      • Re: virtual box večná téma - pridať do Databázy 27.02.2008 | 15:49
        Lacky   Návštevník
        To fakt nevie nik čo s tým? Vari neexistuje nijaký príkaz, aby sa dalo vyhnuť tomuto problému.
        • Re: virtual box večná téma - pridať do Databázy 27.02.2008 | 18:23
          Avatar Peter Rozum Arch Linux  Používateľ