WiFi...

Sekcia: Aplikácie & Desktop 01.03.2008 | 21:06
Avatar adam.valcek   Používateľ
Zdravím Vás a vopred ďakujem za odpovede,

tak som si včera povedal, že prečo neprejsť z Windows Vista na Linux. Mal som pri sebe akurát februárové číslo PC Revue, tak som si nainštaloval distribúcia z ich DVD-éčka - Greenie Linux. Som zástanca hesla: "Poznanie patrí všetkým, nie iba jednému" - takže tento systém sa mi nesmierne páči. Lenže má to aj pár chybičiek na kráse: Samozrejme som do tohto absolútny laik, takže neviem čo a ako...Som si dokázal nainštalovať LICQ, ale aj tak neviem ako ho mám spustiť. No ale mám oveľa závažnejší problém...neviem rozbehnúť Wi-Fi. Mám notebook MSI: http://www.agem.sk/?cmd=tovar_detail&product=1074425 + 1GB RAM. A Wi-Fi modul Atheros 5006EG. Skúšal som pozerať už aj iné témy, a o niečo som sa pokúšal...ale neúspešne, som proste totálny debil na tento systém. Preto ak sa nájde niekto kto mi vysvetlí postup...budem rád a nesmierne vďačný. A keď sa nájde niekto, kto začne vysvetľovať niečo o inštalácií, prosím, povedzte mi kde sa "to" nainštalované nachádza a ako to spustím:) ĎAKUJEM ZA VŠETKO a VŠETKÝM
    • Re: WiFi... 01.03.2008 | 23:56
      kompot   Návštevník
      staci doinstalovat baliky pre wifi -spravca balikov synaptic, daj hladat wifi napr......su tam take ze wifi radar aj dajake drivers- na greenie som presiel pred tyzdnom a je to super vdaka nemu mam zadara wifi ..hehe
      milujem linux
      • Re: WiFi... 01.03.2008 | 23:57
        kompot   Návštevník
        heh moja prva rada ohladom linuxu..juchu
        • Re: WiFi... 01.03.2008 | 23:59
          kompot   Návštevník
          a este tam daj vyhladavat atheros a tahaj
    • Re: WiFi... 02.03.2008 | 14:39
      Avatar karol Mandriva 2008.1  Používateľ
      Wifi : Tvoju wifi nemám, mám broadcom, tak v tomto neviem poradiť
      Inštalácia :
      V linuxe máš niekoľko možností na inštaláciu programov. Teraz nebudem hovoriť o kompilácií zo zdrojových kódov.