Pomoc začiatočnikovi

Sekcia: Aplikácie & Desktop 24.03.2008 | 01:12
Avatar zetko1977   Používateľ
Všetky súvisiace články som si ako začiatočník /LINUX UBUNTU/ preštudoval.Bežím zatiaľ len z boot CD.Chcem si ale linux nainštalovať na druhý fyzický HDD.Mám ale malú obavu z jednej veci.Študujem na VŠ diaľkovo a Práce v MS Office sú moja každodenná záležitosť.KeĎ otvorím prácu urobenú v MS Office v ubuntu Open Office úplne mi rozhádže formátovanie textu.Ako tomu zabrániť?Nehrozí že urobím prácu v Open office pošlem ju do školy mailom a po otvorení v Ms ofice bude rozhádzaná?Taktiež mám obavu či je linux schopný plne nahradiť súdruhov z woknami v napaľovaní a prácou z médiami.Po prečítaní množstva príspevkov na fórach a webe mám pocit akoby každá verzia linuxu podporovala iné odvetvie.Jedna verzia ubuntu studio je pre prácu z médiami, druhá pre kanceláriu, tretia pre vzdelávanie.Mám obavu že po zavedení linuxu v mojom prípade ubuntu, nebudem môcť svoj počítač plnohodnotne využívať.Poraďte mi čo s touto dilemou. S pozdravom

    • Re: Pomoc začiatočnikovi 24.03.2008 | 01:39
      Avatar Jaroslav Bernát BackTrack 3  Používateľ
      ja byť tebou nahodím si edubuntu, budeš tam mať plné vybavenie na "kancelársko-školské" práce a navyše základ ubuntu. S mediami v linuxe je to na velmy dobrej úrovni, sám si neviem vynachváliť program K3B (síce je to pre KDE ale to nie je až taký problém) ktoré zvláda všetko čo potrebujem, navyše ani napalovanie cez konzolu nerobí problémy.

      PS. Smelo do linuxu :)
      ked nevieš, tak nefušuj
    • Re: Pomoc začiatočnikovi 24.03.2008 | 01:55
      WlaSaTy   Návštevník