nefunguje Ctrl+V , Ctrl+C, ...

Sekcia: Aplikácie & Desktop 21.01.2009 | 14:12
Avatar Pavol Csáder fedora 11 KDE  Používateľ
odkedy som si nastavil 3d desktop mi prestali fungovať tieto skratky Ctrl+V , Ctrl+C, Ctrl+T. Nejdú ani v open office a ani v mozille. Viete mi poradiť? V linuxe som fakt začiatočník a neviem čo som pokazil . Vopred Všetkým ďakujem
    • Re: nefunguje Ctrl+V , Ctrl+C, ... 21.01.2009 | 14:13
      Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
      ked vypnes compizove efekty tak to vsetko funguje?
      • Re: nefunguje Ctrl+V , Ctrl+C, ... 21.01.2009 | 14:26
        palo csader   Návštevník
        teraz som neni pri svojom compe ale po obede budem tak dam vediet. vypol som takmer všetko iba prepínanie ploch som nechal na koliesko na myške - nakolko je to pohodlné . aj priehladnost som vypol
        • Re: nefunguje Ctrl+V , Ctrl+C, ... 21.01.2009 | 15:42
          Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
          skus uplne vypnut efekty. je jedno ci je to zapnute a pusteny 1 plugin alebo ci je to zapnute a je tam 12345 pluginov spustenych...
          • Re: nefunguje Ctrl+V , Ctrl+C, ... 21.01.2009 | 19:28
            Avatar Pavol Csáder fedora 11 KDE  Používateľ
            okk už to funguje a po skuške spustenia cube - kocky a ost efektov - nedajú sa spustit, mi to hlási - prepínať obrazovky môžem iba pomocou tlačidla na lište - ako možem nastaviť to čo som mal pred tým a aby to všetko fungovalo???
            • Re: nefunguje Ctrl+V , Ctrl+C, ... 21.01.2009 | 19:33
              Avatar Pavol Csáder fedora 11 KDE  Používateľ
              mimo ostatného prečo zakaždým keď stiahnem iso greenie je nekompatibilné s md5???? dá sa inštalovať grenie aj teraz k newtoos - z PC REVUE- a rozdeliť disky ? pred inštaláciou???
              • Re: nefunguje Ctrl+V , Ctrl+C, ... 21.01.2009 | 20:11
                Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ