Totálna lama=neviem spustiť Linux

Sekcia: Ostatné 07.02.2009 | 22:07
Stano   Návštevník
Hi
som úplný začiatočník, nový PC a mal by mať nainštalovaný Linux, všetko prebehne a dostanem sa do root znak localhost, zadám sudo lebo nemám pass a vyppíše mi znaky niektoré v zátvorkách a niektoré nie , neviem si s tým rady čo robiť ? dik
    • Re: Totálna lama=neviem spustiť Linux 07.02.2009 | 22:29
      Avatar Branislav Poldauf Manjaro, Debian stable  Používateľ
      aky je to linux ?? aka distribucia ?? dostanes sa iba do prikazoveho riadku ?? prostredie sa nepusti ( skus prikaz startx)

      to ze sa dostanes do root som celkom nepochopil ako sa tam dostanes ?? a naco vlastne ??
      a preco zadavas usdo ak uz si root ?? sudo pridava prava roota

      pridaj viac info o tom co robis co mas a co chces robit
      Linux: the operating system with a CLUE... Command Line User Environment
      • Re: Totálna lama=neviem spustiť Linux 07.02.2009 | 22:41
        Stano   Návštevník
        všetko prebehne po zapnutí PC a a skončí to v riadku kde je napísané"
        root znak localhost / hranatá zátvorka mriežka a bliká kurzor

        Je tam Linpus linux

        dal som startx a nič
        dal som man X a vypísalo že no manual entry for X
        • Re: Totálna lama=neviem spustiť Linux 07.02.2009 | 23:44
          Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
          limpus? to je dobre tak na dve veci... na magorenie ludi ktori si myslie ze je to linux a na prehodenie na normalnu distribuciu...
          • Re: Totálna lama=neviem spustiť Linux 07.02.2009 | 23:59
            Avatar xapoh Mint  Používateľ
            daju to tam aby si tam kazdy dal nieco ine a nemuseli mu natom poskytovat podporu...
            Uz by mohol firmam niekto povedat, ze sa linuxu nemusia bat, a ze monerne distribudie idu na vacsine normalnych PC, tj. pokial tam nedaju kadejake kusky HW z mongolska tak by to malo ist bez potreby hladania a trapenia sa...