Problém pri inštálacii smerovacieho démona ZEBRA

Sekcia: Konfigurácia 12.02.2009 | 17:14
Avatar feriop   Používateľ
zdravím pri inštálácii Zebry sa mi vyskytol problém ktorý neviem ako riešiť. Ide o to že pri zadaní do terminálu príkaz ./configure tak mi vypíše po chvíli skenovania chybu: Configure: Error : no acceptable C compiler found in $PATH .

Neviete čo s tým?? používam staršie PC s Xubuntu. Za odpovede Ďakujem.
    • Re: Problém pri inštálacii smerovacieho démona ZEBRA 12.02.2009 | 17:22
      Avatar borg Fedora  Administrátor
      apt-get install build-essential
      • Re: Problém pri inštálacii smerovacieho démona ZEBRA 12.02.2009 | 17:39
        Avatar feriop   Používateľ
        som začiatočník takže fakt neviem čo si mi tu teraz napísal pravdepodobne si mám niečo stiahnuť a nainštalovať??
        • Re: Problém pri inštálacii smerovacieho démona ZEBRA 12.02.2009 | 18:06
          Avatar borg Fedora  Administrátor
          len spusti ten prikaz, nainstaluje ti kompilator, kniznice a vsetko co potrebujes ku kompilovaniu, mozno budes musiet este doinstalovat nejake dalsie kniznice, ktore vyzaduje zebra
        • Re: Problém pri inštálacii smerovacieho démona ZEBRA 12.02.2009 | 18:09
          MaTo   Návštevník
          jojo instalovat. Uvedeny prikaz zadaj do konzoli (terminalu), ale este pred prikaz je potrebne doplnit sudo, aby si to vykonal s pravami admika.
          Taze do konzoli zadaj prikaz : sudo apt-get install build-essential a daj Enter
          • Re: Problém pri inštálacii smerovacieho démona ZEBRA 12.02.2009 | 18:20
            Avatar feriop   Používateľ
            spravil som to a vypísalo mi nasledovné správy :
            Reading package lists ....done
            Building dependency tree.. done
            E: couldn' t find package build

            po spustení ./configure sa zopakovala pôvodná správa čiže chyba
            • Re: Problém pri inštálacii smerovacieho démona ZEBRA 12.02.2009 | 20:11
              WlaSaTy   Návštevník