Wine

Sekcia: Aplikácie & Desktop 13.04.2009 | 18:02
RRRR   Návštevník
Som len začiatočník vie že cez wine je možné spúšťať programi z win . Viem že veľa programov ma svoju opdobu aj pod linuxom. Ale niektoré programy prosto su jedinečné a verzie pre linux neexistujú. Viem že by mali bezproblemov fungovať programy nevyužívajúce (špec)hardware. Ale väčšina aplikáciu ktoré som skúšal mi proste nešli. Neviem či to nieje nastaveným winé. Často vi vypusuje že nemôže nájsť nejaké dll. Takže moja otázka ako mam nastaviť wine.
    • Re: Wine 13.04.2009 | 18:06
      Avatar lubos679   Používateľ
      Takze ak chyba nejake dll, treba ho stiahnut. Hod nazov do googlu. Stiahnes a nakopirujes do priecinka .wine v tvojom domovskom adresari. (je to skryty adresar).
      Co konkretne ti vo Wine nefunguje?
      • Re: Wine 13.04.2009 | 18:15
        RRRR   Návštevník
        Skopčil som adresár win... s môjho systému. A nešlo to pričom pod win to šlo bez problémov. Niektoré aplikácie len prebliknu a dosť na procesore vidno že bežali a le to je všetko.
        - Napr Multisim .
        • Re: Wine 13.04.2009 | 18:22
          Avatar lubos679   Používateľ
          http://appdb.winehq.org/
          Tam mas zoznam aplikacii, ktore boli skusane na Wine.
          A skusal si to este pred skopcenim win z tvojho systemu? Teda ak dobre chapem, mas aj Windows, a z neho si skopiroval adresar do .wine?
        • Re: Wine 13.04.2009 | 18:25
          Avatar lubos679   Používateľ
          http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=4010
          Myslis toto? Mas tam verziu Wine, na ktorej to frcalo, a verzie Multisim, ktore boli testovane.
          • Re: Wine 13.04.2009 | 18:28
            RRRR   Návštevník
            Diki prečítam si to.
            Nie Multisim 9
    • Re: Wine 15.04.2009 | 17:02
      Avatar martin001 Ubuntu 9.10; a iné..  Používateľ
      no tiez som dlhodobo zapasil s moznostou spustat win software pod linuxom...