Školstvo, úrady a MS

Sekcia: Komunita 25.05.2009 | 11:41
Avatar Lapajko Arch Linux  Používateľ
Má niekto predstavu ako sa môžem brániť, keď odomňa niekto vyžaduje zakúpenie nejakého propietárneho softwareu?

Príklad:
Mám odovzdať prácu o "MS SQL Server 2005 a BI" na predmet Dátové sklady. To znamená, že si musím kúpiť a nainštalovať Windows, aj SQL Server, alebo to kradnúť, čo práve nechcem. Opýtal som sa vyučujúcej čo mám robiť, keď používam Linux, povedal som jej, že som stiahol free verziu SQL Servera, ale nejde to nainštalovať.

Odpovedala, že mám normálne spustiť EXE súbor a pôjde to. Vysvetlil som jej, že nemám Windows, ale Linux a Win programy tam nejdú. Už sa somnou nebavila a úspešne ma ignorovala.

Mám aj inú možnosť ako opäť napchať do VirtualBoxu kradnutý Win s SQL Serverom a byť ticho?
    • Re: Školstvo, úrady a MS 25.05.2009 | 11:43
      Avatar Lapajko Arch Linux  Používateľ
      Ešte chcem poznamenať, že som externý študent a teda MS Win, ktorý je určený študentom školy nemôžem používať, keďže je iba pre denných
      • Re: Školstvo, úrady a MS 25.05.2009 | 12:13
        Avatar miso PClinuxOS 2009.1  Používateľ
        zacal by som oficialnou staznostou na vedenie skoly, avsak myslim si, ze ti odporucia navstivit skolsku PC-ucebnu a ze mas moznost si to spravit tam.....

        PS: mrkvosoft ponuka aj trial verzie serverov (myslim ze az na 90 dni), nie som si ale isty, ci ich podla EULA mozes installnut do Vboxu.

        kazdopadne, daj vediet ak nieco vybavis, o aku fakultu vlasnte ide?
        Linux????? DUH!<br/> Distro that BLOODY WORKS<br/> sorry, ze som niekedy zly, myslim to v dobrom
        • Re: Školstvo, úrady a MS 25.05.2009 | 12:26
          Avatar Lapajko Arch Linux  Používateľ
          Žiaľ je to Fakulta Hospodárskej Informatiky, EUBA.

          Začína ma to tam pekne štvať, žiaľ na FEI neotvárali externe a na denné štúdium čas nemám.
      • Re: Školstvo, úrady a MS 25.05.2009 | 12:15
        ---   Návštevník