Spomalený systém

Sekcia: Aplikácie & Desktop 30.06.2009 | 03:27
BlackShadow   Návštevník
Ahojte,
nainštaloval som najnovšie Ubuntu, a som začiatočník v Linuxe, mám taký problém, že mi nejako sekajú browseri, proste je nenormálne pomalé prepínanie medzi kartami oproti Windowsu, navyše je nejaké dodrbané písmo, na niektorých stránkach moc hranaté, napr tu sa to skoro ani nedá čítať tie menšie fonty po bokoch. Prosím dá sa to nejako opraviť? U tých spomalených browserov sa mi ydá ako kebz ich niečo obmedzovalo vo využití RAM alebo čo... Tak mi to pripadá, inštalácia Ubuntu je čerstvá, 3 hod stará.

Dík za pomoc.
    • Re: Spomalený systém 30.06.2009 | 08:21
      dusan   Návštevník
      To že inštalácia je čerstvá u Linuxu nie je dôležité (určite nie z toho dôvodu čo si myslíš).

      Urobil si ubdate po inštalácii? A nie, naozaj sa ti nespomalí počítač po ubdaitu skôr zrýchli.

      Nenapísal si aký máš počítač, pozrel si sa či nejaký proces ti žerie systémové prostriedky, aký grafický ovládač si použil, verzia Ubuntu?

      A updaitoval si?
      • Re: Spomalený systém 30.06.2009 | 09:32
        BlackShadow   Návštevník
        Počítač samotný šlape relatívne dobre ( stále má odoyvu horšiu ako vo WIne sa mi zdá ), ale v browseroch to stojí za starú belu, keď prepína karty. Ovládač som nový nesťahoval, nakoľko som pre Linux nenašiel, vygooglil som iba nejaký pre vývojárov alebo čo to bolo :)
        Moja konfigurácia je notebook HP COMPAQ Presario C791EC:
        Intel Pentium Dual-Core 2Ghz (Merom)
        2GB 667MHz RAM
        Intel GMA X3100
        HDD 250GB
        • Re: Spomalený systém 30.06.2009 | 10:24
          peto   Návštevník
          tu je problem

          Intel GMA X3100

          v spolupraci s novou technologiou KMS v preveni od Intelu, je to reportovane a robi sa na tom, to je novinka, prvy krat pouziita v desktop distriubuciach v aprili 2009. Cital som, ze sa vypnut, ale uz si napatam, ako... holt nema GMA na ziadnom PC...