Mandrake update zlyhal

Sekcia: Aplikácie & Desktop 09.08.2005 | 00:29
Matus   Návštevník
Som Linuxový začiatočník. Mám ho len 2 dni a vyskytol sa mi takýto problém. Snažil som sa urobiť si Update Mandrake Linuxu cez MandrakeUpdate, a keď mi mal vypísať mirrory na update tak to vypisalo ze: "Nieje možné nájsť žiaden použiteľný mirror. Je veľa možných dôvodov pre tento problém; najčastejší je ten že architektúra vášho procesora nieje podporovaná oficiálnymi aktualizáciami MandrakeLinux." Po stlačení OK sa mi objavi dalšie okienko, kde je vspomínané niečo o " EDITOR ZDROJOV" možete mi prosím poradiť ako rozbehnem ten UPDATE, alebo aspoň, kde najdem Editor Zdrojov, vopred dik.
    • Re: Mandrake update zlyhal 08.08.2005 | 00:07
      MArián Ščerbák   Návštevník
      Menu -> Sytém -> Nastavenie -> Práca s balíkmi -> Manažér zdrojov softvéru
      • Re: Re: Mandrake update zlyhal 08.08.2005 | 00:22
        Matus   Návštevník
        Mozes mi prosim ta povedat, kde najdem MANAZERA MEDII??
        • Re: Re: Re: Mandrake update zlyhal 08.08.2005 | 01:05
          Marián Ščerbák   Návštevník
          Môžem. Tam kde som napísal si klikni na Pridať a pridaj zdroj. Alebo rovno v konzole napíš: su (napíš root heslo) a potom: urpmi.addmedia --update Aktualizacia_mandrake ftp://ftp.mandrake.cz/pub/linux/mandrakelinux/official/updates/10.1/main_updates/ with media_info/hdlist.cz Over si však túto adresu podľa svojej verzie MDK. Toto stačí uorbiť iba raz, potom to ide presne tak, ako si to robil :-)
          • Re: Re: Re: Re: Mandrake update zlyhal 08.08.2005 | 01:30
            Matus   Návštevník
            Ano napisalo to ze to spravilo v poriadku, teraz mozem spussti MDKUpdate?
            • Re: Re: Re: Re: Re: Mandrake update zlyhal 08.08.2005 | 01:32
              Matus   Návštevník
              Vyzera to tak ze si mi dost pomohol dakujem ti velmi pekne =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))