exter. monitor nezobrazuje, ovládače nvidia

Sekcia: Hardware a Drivery 16.10.2009 | 15:29
fxru   Návštevník
mám takýto problém :
na notebook mám pripojený externý monitor /dvi/ , pretože display v nb je poškodený.
cez fn-f8 prepnem na zobrazovanie v externom monitore. Po inštalácii ovládačov nvidia / nemal som možnosť nastaviť rozlíšenie/ sa pýtal reštart . No a po reštarte sa stalo to , že ak systém nabehuje a dám fn-f8 vidím na ex monitore štart ubuntu , keď má nabehnúť prihlasovacia obrazovka , automaticky sa vypne zobrazovanie na ex monitore . Keďže display na nb je poškodený , vôbec sa neviem prihlásiť do systému , pretože nič nevidím .

práve som naištaloval ubuntu - som total začiatočník a hneď toto , sakra

ďakujem za radu
    • Re: exter. monitor nezobrazuje, ovládače nvidia 16.10.2009 | 15:36
      fxru   Návštevník
      ešte som zabudol doplniť , že ak dám vypnúť nb cez tlačidlo on/off , tak externý monitor nabehne a ja vidím ako sa vypína systém .
    • Re: exter. monitor nezobrazuje, ovládače nvidia 16.10.2009 | 15:40
      Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
      Bolo by tu dobré hodiť značku notebooku, ako riešenie vidím vybrať HDD a hodiť ho do inej mašiny a tam to nastaviť.
      Kedysi na NB som mal tlačítko na prepínanie ext monitora.
      Keď sa prepneš cez CTRL+ALT+F1 nevyhodí sa konzola?
      Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
      • Re: exter. monitor nezobrazuje, ovládače nvidia 16.10.2009 | 15:53
        fxru   Návštevník
        nb : asus f3jc

        ono tie tlačidlá / fn-f8 / na zapnutie zobrazovania na exter monitore sú funkčné , ale jediné čo na ňom vidím , je nábeh alebo vypnutie / logo ubuntu / , ale prihlasovaciu obrazovku už dá iba do display v nb, tak isto aj keď som skúsil CTRL+ALT+F1 . Keďže ten je rozliaty / poškodený / nič nevidím .

        pred inštaslovaním ovládača pre nvidiu , to išlo ok