Pomoc : VŠ Informatického zamerania

Sekcia: Komunita 28.01.2010 | 20:15
Avatar xa[n]der   Používateľ
Zdrávim , čítal som už mnoho príspevkov na túto tému ale stále som sa nedozvedel čo som potreboval. Študujem na strednej škole v Trnave v odbore mechanik pc sietí , čo sa týka odbornosti v oblasti pc sietí a informatiky to nie je až tak zlé , máme celkom dobrých a kvalitných učitelov v tejto oblasti. No velký problem vidim v Matematike a fyzike . Aj ked patrím k lepšim ziakom v tychto predmetoch , je to asi tým že v porovnanim s gymnáziami mame nase ucebne plány o dost pozmene a zlahcene , po absolvovani sterdnes skoly chcem ist na vysoku skolu a kedze jedine co ma teras bavi a coho som sa naucil zaklady je oblast informatiky , aj z teoreticke strany programovanie , SW , ale aj z hardwarovej stranky , to ma bavia tomu by som sa chcel venovat , lenze problem je v tom ze vsetky Vysoke skoly zamerane na toto , sú hlavne o Matike a fyzike co nie je moja najsilnesia stranka , preto by som sa chcel spytat kde by sa mi anjlepsie studovala informatiky pc siete a podobne stym ze by som dokazal zvladnut matiku a fyziku. Dakujem
    • Re: Pomoc : VŠ Informatického zamerania 28.01.2010 | 22:02
      xenol   Návštevník
      fiit/fei nie je pre teba potom. fyziku nemaju na muni co mi je zname. ale to sa viac pytaj ludi, co su odtial
      • Re: Pomoc : VŠ Informatického zamerania 28.01.2010 | 22:15
        Avatar Tommy Angelo   Používateľ
        presne tak :: FEI NO MORE. Tej skole sa vyhni radsej...iba ak by si bol masochista a chcel by si sa trapit
        • Re: Pomoc : VŠ Informatického zamerania 28.01.2010 | 22:40
          Avatar xa[n]der   Používateľ
          hmmm a aky je rozdiel co sa tyka fyziky a matiky medzi FIIT A FEI ???
          • Re: Pomoc : VŠ Informatického zamerania 28.01.2010 | 23:17
            Avatar Tommy Angelo   Používateľ
            ziadny. Nechod sem! #rada do zivota, ako si ho neposrat tak, jak ja...