Požiadavka na inštaláciu Windows na strednej škole

Sekcia: Komunita 11.09.2010 | 16:09
Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
Prichadzam so zaujimavou a pritom velmi jednoduchou otazkou - moze bezna stredna skola, ktora nema vobec ziadne zameranie na pocitace alebo nieco podobne, vyzadovat nainstalovany Windows? Ide o obchodnu/hotelovu skolu.

Moze skola na ktorej studuju aj ludia ktori vobec nevlastnia pocitac studovat a ludia ktori maju pocitac a na nom nainstalovany Linux nie?

Viem ze su to velmi hlupe otazky, no akurat nieco taketo riesim - a rad by som Vas nazor.
    • Re: Požiadavka na inštaláciu Windows na strednej škole 11.09.2010 | 16:42
      Avatar borg Fedora  Administrátor
      nerozumiem. ak chce mat na svojich pocitacoch windows je to jej zalezitost.
      • Re: Požiadavka na inštaláciu Windows na strednej škole 11.09.2010 | 18:41
        Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
        ide o bezne pocitace v domacnosti. po mne nikdy skola nechcela aby som pouzival taky a taky operacny system, a je mi divne ze to jedna miestna skola udajne vyzaduje.

        podla mna kvoli tomu, ze budu chciet ucitelia v dochodkovom veku ucit studentov nieco co davno vedia.
      • Re: Požiadavka na inštaláciu Windows na strednej škole 11.09.2010 | 18:44
        Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
        teda skola ziada v skole windows a v domacnostiach windows a snazi sa zabranit tomu, aby bol v skole windows a v domacnosti akykolvek system
        • Re: Požiadavka na inštaláciu Windows na strednej škole 11.09.2010 | 20:06
          Avatar borg Fedora  Administrátor
          tomu moc neverim...
          dokonca ak sa na skole vyucuje nejaky specificky software.
    • Re: Požiadavka na inštaláciu Windows na strednej škole 11.09.2010 | 21:55
      WlaSaTy   Návštevník