Wine a Skype

Sekcia: Aplikácie & Desktop 25.09.2010 | 19:00
Avatar fischer   Používateľ
Mám opensuse 11.3 a môj problém spočíva v tom , že sa mi nedarí nainštalovať ani jeden z programov .. stiahnem rpm balíkov dva krát kliknem spustí správcu soft. v yaste ale nemôže načítať repositáre alebo čo ..toto píše :sťahujem : http://packman.inode.at/suse/11.3/repodata/repomd.xml a to je všetko ... keď budete radiť čo a ako tak prosím úplne zrozumitelne som začiatočník ... na konci ešte vypíše Chyba Zlyhalo sťahovanie :
Failed to download / repodata/repomd.xml
    • Re: Wine a Skype 25.09.2010 | 19:21
      Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
      da sa instalovat aj tak, ze nebudes zhanat nejake rpm baliky. priamo v hlavnom menu najdi nieco na instalaciu programov a tam si oba programy vyhladaj
    • Re: Wine a Skype 25.09.2010 | 20:32
      martin   Návštevník
      no asi si si nevybral najlepsi den na instalovanie, lebo sa zda, ze su nejake problemy s repos, minimalne s Packman.. Ked tu ma niekto Opensuse moze potvrdit alebo vyvratit...
    • Re: Wine a Skype 25.09.2010 | 22:14
      feri   Návštevník
      Skús si nastaviť repozitár podľa http://forum.opensuse.cz/viewtopic.php?f=3&t=1460
    • Re: Wine a Skype 25.09.2010 | 23:05
      xxxx   Návštevník
      uloz si dotycne rpm do fixneho adresara na HD a tento adresar si pridaj v yaste do lokalnych zdrojov sw - a bude ti instalovat rpm-ka z daneho adresara...
      • Re: Wine a Skype 26.09.2010 | 17:58
        Avatar fischer   Používateľ
        aký je fixný adresár ? :) a ako si pridať v yaste do lokalnych zdrojov :D .. som začiatočník :(
        • Re: Wine a Skype 27.09.2010 | 00:23
          xxxx   Návštevník