Ubuntu 11.10

Sekcia: Aplikácie & Desktop 17.10.2011 | 23:04
Avatar stavyko Mandriva Linux 2006  Používateľ
Zdravým,
svoju predošlú distribúciu 11.04 som aktualizoval na 11.10 cez internet. Som prekvapený že som stratil možnosti nastavovania veľkosti písma, inštaláciu nových tém. Celáá distribúcia mi príde veľmi oklieštená, chýba mi možnosť úprav ako som bol zvyknutý pred tým. Čo sa stalo ? Inštalácia neprebehla v poriadku ? Ubuntu sa mení na Windows ? Prosím poraďte mi, pomôžte mi. Nie som programátor, som len dlhoročný užívateľ a fanda Linuxu Ubuntu, no teraz som fakt sklamaný.
Poradte mi prosím, ako zíslkam naspäť kontrolu nad svojím notbookom.
Za pomoc ďakujem
    • Re: Ubuntu 11.10 17.10.2011 | 23:17
      Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
      aké používaš pracovné prostredie? Unity? Klasické GNOME? Unity 2D? Niečo úplne iné?
      • Re: Ubuntu 11.10 17.10.2011 | 23:23
        Avatar stavyko Mandriva Linux 2006  Používateľ
        klasické Gnome a mám tu aj grafickú kartu. Bez nej je to úplná hrôza, nabehne mi len prázdna obrazovka bez lišty
        • Re: Ubuntu 11.10 17.10.2011 | 23:25
          Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
          alt+f2: gnome-panel

          alebo

          ctrl+alt+t: gnome-panel
          • Re: Ubuntu 11.10 17.10.2011 | 23:37
            Avatar stavyko Mandriva Linux 2006  Používateľ
            panel mám, ale neviem zmeniť veľkost ani typ systémového písma, vôbec nemám takúto možnosť. neviem si napríklad ani zmeniť farby okien, ikony a podobne .... plochu si neviem prispôsobiť podľa svojho gusta
            • Re: Ubuntu 11.10 18.10.2011 | 00:40
              Avatar default Debian  Používateľ
              co tak nam poslat obrazok tvojej plochy, dost si tim pomozes :)
              R.K
            • Re: Ubuntu 11.10 18.10.2011 | 01:08
              Avatar michael93 Dáke buntu  Používateľ
              Skús si doinstalovať :gnome-tweak-tool