Sledovanie a zapisovanie na WIN NTFS...

Sekcia: Ostatné 21.09.2005 | 19:17
Avatar potop FC4  Používateľ
Vie niekto poradiť ako sledovať a zapisovať do WIN NTFS či FAT v FC4?Čo treba k tomu?Podotýkam , že som začiatočník.Vdaka.
    • Re: Sledovanie a zapisovanie na WIN NTFS... 21.09.2005 | 10:53
      Avatar Jozko Mrkvicka Matejovie Gentoo  Používateľ
      najskor si kukni totok ;) http://fedora.redhat.com/docs/release-notes/fc4/errata/ hladaj toto 1.2. MP3 Codecs and Other Patented or Closed Source Software potom ;) na ntfs defaultne FC nepodporuje ;) bud si musis stiahnut modul pre konkretne jadro alebo lepsie skompilovat si vanilla jadro z kernel.org kde si ntfs mozes zakompilovat rovno do jarda v fat sa tam vola vfat ;) co by malo ist ;)
      A computer is like air conditioning: it becomes useless when you open windows.
    • Re: Sledovanie a zapisovanie na WIN NTFS... 21.09.2005 | 19:07
      meno   Návštevník
      no ak si vazne riadny zaciatocnik tak vedz ze s tym ntfs budes mat problemy, ale fatka( vfat ) je f poho. staci si zistit na ktory disk a partition to je. ak mas jeden disk tak to bude neco ako /dev/hdaXX kde XX je cislo partition... tak f terminaly napis ze: mount -t vfat /dev/hdaXX /mnt/moja_fatka, samozrejme adresar moja_fatka musis vytvorit, a zrejme to musis napisat ako root...( teda urcite... ), no ale divne sa mi zda za tu fatku to neone samo, ale neviem, FC som mal uz davno tak mozno sa nestara, ale pri instalacii to urcite neco ponuknut muselo, len treba to... no a stym ntfs to treba prekompilovat kernel, alebo ten modul :(
      • Re: Re: Sledovanie a zapisovanie na WIN NTFS... 21.09.2005 | 19:17
        meno   Návštevník