Ubuntu mrzne

Sekcia: Aplikácie & Desktop 07.03.2012 | 16:13
Majlo   Návštevník
Zdravím v linuxe som začiatočník a mám taký problém že niekedy ide PC aj celý deň bez problémov ale niekedy aj 3 krát do dňa zmrzne a pomože len tvrdý reštart. Predtým som mal WIN 7 a nikdy to nerobilo. Momentálne mám Ubuntu 11.10 ale robilo mi to aj na 10.04.
    • Re: Ubuntu mrzne 07.03.2012 | 16:36
      Avatar chatpall   Používateľ
      to je ako keby si napisal, mam auto - niekedy nejde. skus nieco konkretnejsie.
      NERUSTE TENTO UCET!!!
      • Re: Ubuntu mrzne 07.03.2012 | 16:45
        Majlo   Návštevník
        Ja viem, ale takto je ...proste to zmrzne klávesnica nereaguje ani capslock nič dokážem hýbať iba kurzorom ...
        zostava RAM 2GB, Intel Core2 Duo 3GHz, 32Bit OS, Graf: NVidia Geforce 8600GT a pri grafike píše režim núdzový...
        • Re: Ubuntu mrzne 07.03.2012 | 17:43
          WlaSaTy   Návštevník
          Slabý zdroj, vadná RAM, moc pretaktovaný CPU alebo slabé chladenie alebo hocičo iné.

          Skús na tom stroji spustiť stress testy.
          • Re: Ubuntu mrzne 07.03.2012 | 18:12
            Majlo   Návštevník
            Ak by to tak bolo tak bolo tak by padal aj windows a ten ide stále v poriadku.
            • Re: Ubuntu mrzne 07.03.2012 | 20:37
              WlaSaTy   Návštevník
              Windows nemusel preťažovať ten stroj keďže pod ním boli inštalované ovládače na grafiku. Nechcel si tie ovládače nahodiť aj do Linuxu?

              A Linux je citlivejší na problémy s hardware.
        • Re: Ubuntu mrzne 07.03.2012 | 20:57
          Avatar chatpall   Používateľ
          ak si dobre pamatam tak v ubuntu bola nejaka ikonka v paneli nieco ako neslobodne ovladace, musis ich vyskusat prijat. ak mas nudzovy rezim tak stale sa nepohneme dalej.
          NERUSTE TENTO UCET!!!
          • Re: Ubuntu mrzne 07.03.2012 | 23:48
            Majlo   Návštevník