Ako spravit dual boot Andorid a Linux na Smartphone

Sekcia: Konfigurácia 11.11.2013 | 19:42
Kolobot   Návštevník

Zdravím Je výborné že už sa dá dať linux aj na telefón http://www.ubuntu.com/phone Nevyznám sa do toho moc ale je mi z androidu zle, ale pre istotu respektíve kvôli prípadnej reklamácií telefónu by som ho tam ešte nechal. Preto som sa chcel spýtať či sa to dá nejako jednoducho nainštalovať ako na desktop s Windowsom ten linux a že by napríklad sám spravil to úvodné menu kde vyberieš čo chceš naštartovať keď zapínaš počítač. Na desktope je to takto ľahké to som zvládol aj ja amatér sám. Ale ako to dostanem na mobil aby som si mohol naštartovať čisto len linux alebo len android ktorý tam je - aby to proste bežalo nezávisle a nie jednu v druhom. Ak viete či prípadne ste mi aj ochotný poradiť keď to tam budem dávať napríklad asistovať cez skype alebo hocijako tak by som sa aj samozrjem nejako odmenil. Dakujem za rady

    • RE: Ako spravit dual boot Andorid a Linux na Smartphone 11.11.2013 | 20:35
      Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

      v prvom rade si skontroluj ci mas kompatibilny telefon https://wiki.ubuntu.com/Touch/Devices

      git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
      • RE: Ako spravit dual boot Andorid a Linux na Smartphone 14.11.2013 | 21:47
        Avatar Kolobot   Návštevník

        Tak som to pozrel a zistil, že tam ten môj telefón nie je. Len škoda že mi niekto nedal ten zoznam predtým než som ho kúpil, bol by som si vybral nejaký z toho zoznamu. Dobre tak teraz doplňujúca otázka - takže tie čo sú už na tom zozname tak na tie sa linux dá dať a sú aj ovládače takže to pôjde - tak to mám chápať ?

        • RE: Ako spravit dual boot Andorid a Linux na Smartphone 15.11.2013 | 09:32
          Avatar WlaSaTy   Návštevník

          Len pre info, nie. Skús si preložiť vetu "The latest status for what is working is here" a nájsť ju v texte.