d-com wp-102 - nejde mi internet

Sekcia: Konfigurácia 25.11.2006 | 16:19
Vlado   Návštevník
Zdravím linuxákov. Mám problém a nemôžem okolo toho nič nájsť. Mám privedený bezdrôtovo internet do zariadenia D-com WP-102, ale v linuxe nemôžem internet rozchodiť. Čo sa týka statusu kontroliek na zariadení, zelená kontrolka LAN a aj ostatné potrebné svietia. Nie som borec ani úplný amatér, ale v tomto prípade som niekde ostal "zaseknutý". Poraďte mi, hoďte nejaké rady, typy a pod. Ďakujem.
    • Re: d-com wp-102 - nejde mi internet 13.11.2005 | 12:20
      peter golis   Návštevník
      krystalova gula mi poradila ze to zariadenie je prepojene s pocitacom cez lan kabel. takze, je ten kabel dobry? aka je v pocitaci sietova karta? bbola ta karta nastavena? aka je pouzita linuxova distribucia?
      • Re: Re: d-com wp-102 - nejde mi internet 13.11.2005 | 13:27
        Vlado   Návštevník
        Kryštáľová guľa napovedala správne. Ide to cez LAN kábel, je to notebook s PCMCIA kartou 3com Etherlink 3 10MB, neviem to spojazdniť v Mandrake, Ubuntu, Kubuntu, Knoppix. Doteraz som sa pripájal cez LAN k druhému počítaču s Windowsami, na ktorých bolo zdieľanie pripojenia k internetu. Ani som nič nemusel extra konfigurovať a v spomenutých distribúciách išla sieť aj internet bez problémov. Teraz, keď máme obidva počítače samostatne napojené k tomu WP-102, v linuxe to nemôžem rozchodiť. Kábel je dobrý, vo Windowsoch to funguje bez problémov. Nie som si istý ohľadom toho nastavovania, DHCP je zapnuté, tak naozaj neviem. Ale bude to pravdepodobne len niečo s nastavením, pretože som spustil napríklad Knoppix aj na druhom počítači (klasické PC), a tiež mi to nešlo.
        • Re: Re: Re: d-com wp-102 - nejde mi internet 15.11.2005 | 11:16
          Vlado2   Návštevník