USB BOX a instalacia live linuxu slax, berry,knopp

Sekcia: Hardware a Drivery 19.01.2006 | 20:55
Tomáš Lehocký   Návštevník
Zdravim som začiatočník /Mandriva 2005 - rok s linuxom/ nieco uz ale viem /dúfam/ pred časom ma zaujal správa že mandriva predava USB BOX s nainstalovanou Mandrivou 2006. /vsetko je v najnovsich verziach a v biose je boot s USB podporovany, PNPsom skusal aj na YES aj NO precital som si aj man k distram/ CO MAM: 2,5" HDD Travelstar 40GB USB 2.0 BOX LIVE DISTRO - Slax, Dmn, Knoppix, Berry, MCN LIVE............ O CO SA SNAZIM nainštalovať niektore s tychto distier do mojho boxu tak aby z neho pri boote nastartovali a dalo sa v nich robyt a aby sa daly ulozit nastavenia. CO SA MI DOTERAZ PODARILO nainstaloval som slax ako kompresed live 250MB a aj ako full s hd detekciou 550 MB skusal som na fat /16,32/aj na ext /2,3/. pri boote sa obiavilo len L.. a nic ostalo to tak. - neco s lilom skusal som ho spustit s DOS-u ale ..... /to nieje ono/ pri detekcii HDD sa zastavil na SDA....... a po 15min nic alebo somsa dostal do konzoly ale nesla grafika nainstaloval som knoppix ako live kompresed aj ako real 3000MB s HD detekciou na ext /2,3/ nabootoval s grob aj lilo ok - ale pri pasazi s HDD vypisal toto /priblizne/ KERNEL PANIC - nemozem namontovat root file system a zastal vsetky live zalozene na knopixe co som skusal tu skoncily nainstaloval som MCN LIVE /zalozene na mandrive 2006/ da sa iba ako kompresed live 250MB ok-lilo nabehol aj nastartoval a da sa snim pracovať problem je ze som neprisiel na to ako sa tam ukladaju nastevenia. a tiez kedze nieje real tak sa mi tam nepodarilo natrvalo /na ten HDD/ nainstalovat ziaden softale len do ramky CO POTRBUJEM prosim o radu nejake live distro ktore zvladne korektnu instalaciu na USB HDD aj so zavadzacom a nastartuje tiez zvladne ulozenie vlastnych nastaveni a nacitanie pri starte. alebo sa nainstaluje ako real s HD detekciou. - najlepsie niekym vyskusanu alebo radu / krok za krokom/ ako vyriesit ten KERNEL PA