Grip, grabovanie do mp3

Sekcia: Aplikácie & Desktop 26.02.2005 | 20:10
Jolly   Návštevník
Som začiatočník. Prosím poradíte mi niekto nejaký vhodný program na grabovanie cd do mp3 aj s encoderom. Skúšal som Grip. Nemôžem ale nainštalovať vhodný encoder. Nainštaloval som Lame, ale Grip ma na začiatku ripovania vyzve nainštalovať vybraný (Lame) encoder, aj keď tam už je. Dík.
    • Re: Grip, grabovanie do mp3 21.02.2005 | 22:05
      michal00   Návštevník
      nemozem dopustit na ripit.pl . krasne v prikazovom riadku aj s nazvami pesniciek.
      • Re: Re: Grip, grabovanie do mp3 21.02.2005 | 22:24
        :-(   Návštevník
        ....príkazový riadok pre linuxového začiatočníka....?
        • Re: Re: Re: Grip, grabovanie do mp3 21.02.2005 | 22:26
          Jolly   Návštevník
          ...s windows-návykmi... :-(((
          • Re: Re: Re: Re: Grip, grabovanie do mp3 22.02.2005 | 21:56
            michal00   Návštevník
            ... to v dotaze nebolo... :-) (tazatel mohol mat to stastie ze windowsy este nevidel a ani neuvidi)
            • Re: Re: Re: Re: Re: Grip, grabovanie do mp3 22.02.2005 | 22:08
              Jolly   Návštevník
              :-)))
    • Re: Grip, grabovanie do mp3 21.02.2005 | 23:52
      Avatar Marián Ščerbák   Používateľ
      A máte nastavené Lame v Gripe?
      • Re: Re: Grip, grabovanie do mp3 22.02.2005 | 17:59
        JOLLY   Návštevník
        Pri inštalácii balíčku lame-20011231-1.src.rpm mi vyhodí hlášku: nemožno nainštalovať kôli neuspokojivému gcc3. Skúšal som lame encoder stiahnúť z iných zdrojov. Vždy mi však bol ponúknutý ten istý balíček. Používam MndrLinux 10.1
        • Re: Re: Re: Grip, grabovanie do mp3 22.02.2005 | 18:15
          Avatar Ondrej Hučko Kubuntu  Používateľ
          Pokúšate sa inštalovať zdrojový balik. Stiahnite a nainštalujte balík bez "src". Tu je balík pre Mandrake. Ten vám pôjde ;)
          • Re: Re: Re: Re: Grip, grabovanie do mp3 22.02.2005 | 18:26
            Jolly   Návštevník