Nároky na HW

Sekcia: Hardware a Drivery 12.04.2006 | 12:17
Miro   Návštevník
Zdravím, som v linuxe začiatočník a chcem sa s ním oboznámiť bližšie. Tak som si nainštaloval Knoppix, ale odozvy v porovnaní s Windows sú otrasne dlhé. OO mi nabieha niekoľko minút, správca balíčkov asi 20min - tak to je sila. Tak sa chcem spýtať, či je tá distribúcia tak náročná na HW, resp. ktorá distribúcia je najmenej "pažravá". Tiež si nie som istý, či to nemôže súvisieť s tým, že knoppix si tam vytvoril partition typu ReiserFS. Pre korektnosť ešte základné parametre môjho "dela" (ktoré inak s WinXP beží celkom dobre): AMD Athlon 900MHz, 96MB RAM Vďaka za prípadné rady
    • Re: Nároky na HW 10.04.2006 | 12:48
      Avatar fixinko Slackware,Gentoo,Solaris  Používateľ
      pokial pouzivas ako graficke rozhranie KDE resp. GNOME tak sa necuduj :-)
      So let it be written, so let it be done....
      • Re: Re: Nároky na HW 10.04.2006 | 13:59
        petulik   Návštevník
        to by som urcite netvrdil, problem bude niekde inde..
        • Re: Re: Re: NĂĄroky na HW 10.04.2006 | 14:17
          Avatar Linux Mint 18  Návštevník
          • Príspevok bol vymazaný.
          • Re: Re: Re: Re: NĂĄroky na HW 10.04.2006 | 14:53
            WlaSaTy   Návštevník
            ak si ten knoppix nainstaloval (ako pise) tak by sa malo jednat o klasicky klon debianu. ale to co pise je za hranicou unosnosti. z istotou mozeme povedat ze mu system swapuje jak divy, ale take odozvy sa daju ocakavat iba ak ma vypnutu DMA.
    • Re: Nároky na HW 10.04.2006 | 14:27
      WlaSaTy   Návštevník
      :OO mi nabieha niekoľko minút, správca balíčkov asi 20min - tak to je sila. ako mas pomale disky? mas na nich zapnute DMA? podla tej odozvy asi nie.
      • Re: Re: Nároky na HW 10.04.2006 | 17:14
        Miro   Návštevník
        Vďaka za vaše reakcie a podnety, práve som si stiahol kubuntu - ten sa mi zdá derióznejší, tak ho tam vyskúšam .. a pozriem aj na to DMA (ak to tam nájdem).