preinštalaval som win a nejde mi opraviť zavadzač

Sekcia: Konfigurácia 22.07.2006 | 11:09
Avatar fico1 mandriva 2006  Používateľ
mal som winxp a mandriva2006 v počítačii a zavádzač lilo. padol mi win a tak som ho znovu inštaloval a potom som chcel zmeniť win zavadzač za lilo cez inšalačné dvd mandriva 2006 ale keď dám "re-install Boot Loader" tak mi potom vypíše "runnig :echo ¦ lilo whit root/mnt run_program can not output in /root/tmp/.drakx-stderr.1190(mode ´>´ ) lilo faied: at /usr/lib/libdrakx/bootloader.pm line 1238, line1 a ja neviem čo s tým má robiť pretože som ešte len úúúplný začiatočník. Aj by som preinšaloval mandrivu ale mám v nej uložené najeké foro ktoré nweviem d´dotiaľ vytiahnuť skúšal som to cspuistením live knipox ale keď som daé foto chcel skopírovať na USB kľúč tak to nešlo.
    • Re: preinštalaval som win a nejde mi opraviť zavad 22.07.2006 | 11:09
      Avatar fico1 mandriva 2006  Používateľ
      už som našiel riešenie na http://qa.mandriva.com/twiki/bin/view/Main/MandrivaLinux2006Errata vlož install dvd -- daj f1-- napíš rescue-- go to console--mkdir -p /root/tmp--exit-- choď do GUI menu --- re-install boot loader a jeto potom už nabehlo lilo aj tak ďakujem za snahu poradcov
    • Re: preinštalaval som win a nejde mi opraviť zavad 14.07.2006 | 14:20
      Avatar borg Fedora  Administrátor
      nabootuj s nejakou live distribuciou a potom: 1. mount /dev/hdXY /mnt/hdXY 2. chroot /mnt/hdXY 3. ak je potrebne uprav si lilo.conf a zadaj prikaz lilo 4. restart kde hdXY je particia kde mas nainstalovany system
      • Re: Re: preinštalaval som win a nejde mi opraviť z 14.07.2006 | 17:23
        Avatar fico1 mandriva 2006  Používateľ
        najskôr mám urobiť body 1+2 a keď to nepôjde tak 3. ? čo to znamená ak je to "potrebné" uprav si lilo.conf
        • Re: Re: Re: preinštalaval som win a nejde mi oprav 14.07.2006 | 17:34
          Avatar borg Fedora  Administrátor