slackware 11

Sekcia: Ostatné 16.08.2006 | 01:10
mrt   Návštevník
Dobry den, zda se, ze Slackware 11 bude co nevidet venku. http://distrowatch.com/
    • Re: slackware 11 14.08.2006 | 23:13
      skywaker   Návštevník
      len jednu vec som nepochopil ako to bude s jadrami dufam ze bude priamo pri instalacii aj 2.6.17 jadro lebo 2.4.33 je dost stara vetva, doinstaluvavat by sa mi to nechcelo
      • Re: Re: slackware 11 16.08.2006 | 01:10
        Avatar .LUCAS. Slackware, Debian  Používateľ
        Mno vyzera to tak ze bude na vyber tradicne 2.4.33 (bare.i, sata.i, scsi.s, atd...), dalej bude tam konecne aj 2.6 vetva mimo testingu v podobe 2.6.16.x (aktualne 2.6.16.27) pod nazvom huge26.s. V testingu sa tentokrat dockame kernelu (aktualne) 2.6.17.8. Odporucam pozriet changelog, tu je utrzok: kernels/huge26.s/*: Upgraded huge26.s kernel to 2.6.16.24. The name of the big kernel with many built-in options has been changed from test26.s to huge26.s to reflect that Slackware 11.0 will consider the 2.6.16.x kernel series to be a supported kernel series. However, I'm probably going to leave the bare.i 2.4.32 kernel as the default kernel (or perhaps sata.i?) as it has very good performance and probably better security due to the simpler and longer-tested design. I might apply or at least make available in the kernel-source package for 2.4.32 a patch to fix direct rendering with 2.4.x kernels and X.Org 6.9.0 or newer. Since anyone using Slackware for server use isn't likely to be loading the DRI modules, it's untouched code on those machines and won't affect server stability (well, depending on what, if anything, outside of the module is changed in the kernel). It is probably a safe enough patch to apply. I'd rather ship 100% vanilla kernels (and might, with the patch "on the side"), but DRI does not work without the patch past X.Org 6.8.2. Is this enough text here? Perhaps I should rename this my "ChangeBlog". Okrem ineho sa mozeme v Slacku tesit aj na najnovsie KDE a udev. Trocha ma mrzi ze Patrick ako keby pozabudol niektore balicky aktualizovat, niektore uz dokonca prezili niekolko verzii Slacku bez aktualizacie...Viac distrowatch.com/slackware a changelog...
    • Re: slackware 11 14.08.2006 | 23:45
      tesim sa na dalsi topic, ked sa ohlasi vydania a ked sa konecne vyda. :/ boze...
      Debian. apt-get into it…
      • Re: Re: slackware 11 15.08.2006 | 17:13
        pedro   Návštevník
        u mna sa uz slapt-get trasie na --dist-upgrade