pomoc s kupou notebooku

Sekcia: Komunita 14.12.2006 | 02:28
david   Návštevník
Zdravim, som student a nemozem si dovolit kupu draheho notebooku, takze cena by sa mala pohybovat okolo do 25000 max. 30 000. Chcem sa opytat na akeho vyrobca sa mam, resp. nemam orientovat. Pocul som zle veci o ACER. Ako je na tom znacka ASUS?
    • Re: pomoc s kupou notebooku 18.08.2006 | 19:22
      Avatar nardew debian  Používateľ
      http://www.linux-laptop.net/
    • Re: pomoc s kupou notebooku 18.08.2006 | 19:50
      Avatar borg Fedora  Administrátor
      thinkpady od ibm (teraz od lenovo) su dobre podporovane, nemam ziadnen problem. len neviem teraz ake su ich ceny...
      • Re: Re: pomoc s kupou notebooku 18.08.2006 | 21:21
        rooter   Návštevník
        poznam cloveka co ma notebook asus na ktorom mu ide vpohode danix aj z touchpadom a zvukom (vsetko sa spravne detekuje)
        • Re: pomoc s kupou notebooku 18.08.2006 | 22:43
          Avatar david Debian Lenny  Používateľ
          mal by si dat viac kriterii nie len cenu > za 30000 sa da kupit aj celeron M aj Intel dual core inak www.hej.sk >sekcia pocitace pda ibm(lenovo) jeden z fakt najlepsich acer > mam no hruza asus > no neviem Hp > kancelarsky pracant ale da sa s nim zavisi aky trafis toshiba > ok skvela vec fujitsu siemens > tiez zaujimave to kusky uz od najlacnejsich maju wifi, ale kazia sa vraj HDD dell > do 30000 asi tazko kupis dobry atd atd atd
          dreamwalker
          • Re: Re: pomoc s kupou notebooku 19.08.2006 | 00:58
            Avatar chembro   Používateľ
            som stastnym majitelom Asus A6R rady. pouzivam Gentoo Linux . Zo zaciatku sice boli mensie problemy s irq ale dalo sa cez to prejst ;-). Okrem Gentoo mi sa mi podarilo aj Ubuntu spojazdnit len treba vypnut podporu modemu aby zvuk isiel .
            • Re: Re: Re: pomoc s kupou notebooku 19.08.2006 | 12:35
              LUcoRP   Návštevník