Ubuntu 6.10 live

Sekcia: Aplikácie & Desktop 24.11.2006 | 16:08
zeropoint   Návštevník
zdravim a pozdravujem ;-) mam problem vcera som nabootoval z ubuntu 6.10 live cd na ploche bola ikonka instalovat instalacia prebehla v pohode az na to ze mi to nenaslo sietovku na doske ale to neva... po dokonceni instalacie ma vyzvalo aby som vybral cd z mechaniky a restartoval co som teda aj spravil problem nastal pri bootovani uz nainstalovaneho systemu a to ze hned uplne na samom zaciatku mi vypisal ze error 21 ;-((( nevie niekto co sa stalo??? vopred dikes zeropoint
    • Re: Ubuntu 6.10 live 24.11.2006 | 10:22
      distefano   Návštevník
      Tato chyba znamena, za GRUB nenasiel grub.conf subor. Ale nie si sam, co mas taky problem. Ja som to riesil tak, ze som instaloval z Alternate CD, ked som zistil, ze to live CD ma takyto bug. Tak som Ti asi moc nepomohol, ale na zahr. forach sa to uz riesilo...
      • Re: Re: Ubuntu 6.10 live 24.11.2006 | 10:24
        zeropoint   Návštevník
        ale jasne ze pomohol som spekuloval kde som to dojebabral v ktorom kroku ale kedze je to plna automatika tak sa mi to nezdalo ze to je ludska chyba;-0))) teraz aspon viem .... dalsia vec kolega to doma tiez instaloval a jemu to facha uplne v pohode ;-((((
        • Re: Re: Re: Ubuntu 6.10 live 24.11.2006 | 14:23
          ---   Návštevník
          nemas nahodou v biose zakazany zapis do mbr? error 21 : Selected disk does not exist This error is returned if the device part of a device- or full file name refers to a disk or BIOS device that is not present or not recognized by the BIOS in the system.
          • Re: Re: Re: Re: Ubuntu 6.10 live 24.11.2006 | 15:25
            zeropoint   Návštevník
            wow tak toto som nekontroloval hmmmm ked sa dosuchtam vecer domov to preverim ;-)) dikes za radu
    • Re: Ubuntu 6.10 live 24.11.2006 | 15:38
      peto   Návštevník
      kámo, si si mal kupit taku dosku ako mam ja, Asus P5B :o))))