proftpd - nastavenie

Sekcia: Konfigurácia 11.12.2006 | 00:16
Avatar Tomáš Lehocký Lubuntu  Používateľ
Zdravím som amatér a potreboval by som jednoduché ftp z userom a priečinkom pre r-w. distro - slackware stiahol som si xampp - rozbalil ho do /opt/lampp a spustil proftpd (to prečo som neviužil distribučné prosím neriešte) "lampp startftp" - presne ako v návode na stránke napísal že ok proftp beží. ako teraz nakonfigurujem usera a priečinok a práva pre to proftpd? ďakujem tomolc
tomolc
    • Re: proftpd - nastavenie 03.12.2006 | 01:51
      Avatar uid0 Debian  Používateľ
      skus vsftpd
      Debian. apt-get into it…
    • Re: proftpd - nastavenie 03.12.2006 | 11:00
      Avatar bananomet Gentoo  Používateľ
      netreba to nejak zlozito konfigurovat. ak nechces anonymous access tak cely anonymous block v confe zakomentuj. potom ti uz len staci usera vytvorit v systeme (ak nema mat konzolovy pristup tak -s /bin/false a v proftpd.conf parameter RequireValidShell Off zidu sa este tieto parametre: UseReverseDNS off IdentLookups off ---zrychluju login, necakas kym si server zisti identd response a reverzny dns AllowStoreRestart on AllowRetrieveRestart on ---umoznuju pokracovat v up/downloade v pripade prerusenia spojenia - pride vhod ak spojenie padne na 99% ;)
      • Re: Re: proftpd - nastavenie 03.12.2006 | 17:11
        Avatar Tomáš Lehocký Lubuntu  Používateľ
        to je sýce pekné a verím že to funguje ale mohol by si mi prosím napýsať ako to mám urobyť? (ked zadám že ftp://ftp.10.0.0.7 alebo 127.0.0.1 a port 21 tak sa nič nestane gftp - vypíše že taký server nexistuje pritom v xampp mi gproftpd napísalo že beží) tomolc
        tomolc
        • Re: Re: Re: proftpd - nastavenie 04.12.2006 | 15:08
          Avatar bananomet Gentoo  Používateľ
          vyzera to ze server nenastartoval (pravdepodobne pre nejaku chybu v configu). skus telnet localhost 21, pripadne netstat -petln nech vies ci na tom porte vobec pocuva