krabicova verzia

Sekcia: Aplikácie & Desktop 28.01.2007 | 21:02
lama   Návštevník
Zdravim, chcem sa len spytat co ma naviac krabicova verzia Linuxov - napr. Mandriva linux..teda okrem vytlacenej dokumentacie, napaleneho cd/dvd-cka a pod...
Cena tam je tusim okolo 600-700sk..
Takze, co vsetko je vyhodou krabicovej verzie ??
A ci sa tie vyhody nedaju vyriesit bez platenia ?? ( ked budem zarabat tak som ochotny aj platit, momentalne som student zastupujuci myslienku bezplatneho vzdelavania :)))
Diky
    • Re: krabicova verzia 28.01.2007 | 21:41
      Avatar kernel OpenSUSE, Gentoo  Používateľ
      Jednou z výhod krabicovej verzie, ktorú si tu nespomenul je aj oficiálna podpora. To volia hlavne firmy ktoré musia mať určitú záruku funkčnosti.
      There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don´t.
      • Re: krabicova verzia 28.01.2007 | 21:42
        Avatar kernel OpenSUSE, Gentoo  Používateľ
        Prípadne máš v cene ešte aj licenčné poplatky pre majiteľov patentov pre propietarne kodeky, takze mas od začiatku multimedia.
        There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don´t.
    • Re: krabicova verzia 28.01.2007 | 21:43
      Avatar Michal Sekletár Arch Linux  Používateľ
      No Mandrivu nemam, ale mam doma SuSE Linux Enterprise Desktop(platena verzia) a to uz od zaciatku vedelo prehravat mp3 a video. Dalej mas pri takych distrach oficialnu podporu a nemusis sa spoliehat len na komunitu, dalej su tam tie veci co si spominal ako manual a tak. O dalsich odlisnostiach od volnych verzii neviem.
      DON'T FEAR THE PENGUINS Jabber: seki@jabbim.sk
      • Re: krabicova verzia 28.01.2007 | 22:42
        skywaker   Návštevník
        Mandriva je dostupna vo verzii Free, ta je na 3cd, alebo ako 86 aj 64b spolu vsetky balicky na jednom dvd,