Problem "out of range" :(

Sekcia: Hardware a Drivery 07.03.2007 | 12:28
Avatar Peto Arch Linux  Používateľ
Chyba "out of range" mi stále vyskočí na monitore, keď stlačím "ctrl+alt+f1", alebo keď reštartnem grafické prostredie(ctrl+alt+backspace). Myslím, že mi to robí odvtedy, čo som dal nový ovladač(graf. karta Nvidia GF6200), alebo odvtedy, čo som dačo pobabral v "dpkg-reconfigure xserver-xorg". V ubuntu som začiatočník a na internete som našiel, že treba správne nastaviť frekvencie v /etc/x11/xorg.conf, ale neviem, čo tám treba meniť. Pomôže mi dakto? Ďakujem
    • Re: Problem "out of range" :( 07.03.2007 | 14:16
      daemon   Návštevník
      skus ako root napisat do konzoly X -configure a potom prekopirovat /root/xorg.conf.new (resp xorg.conf-new) do /etc/X11/ ako xorg.conf a skus pustit Xka, mali by ti nabehnut.
      • Re: Problem "out of range" :( 07.03.2007 | 18:44
        qw11   Návštevník
        Toto v ubuntu 6.10 a s novym nvidia ovladacom robi aj mne. Nastavenie frekvencie v xorg.conf nefunguje lebo novy ovladac to ma riesene akosi inak a este ked si vsimnes tak ti ukazuje aj system-predvolby-rozlisenie obrazovky zlu frekvenciu asi to bude nejaky bug.
        • Re: Problem "out of range" :( 07.03.2007 | 20:15
          Avatar Peto Arch Linux  Používateľ
          Hej, som si pozrel a mi tam ukazuje 50Hz, no monitor ukazuje 85Hz. Môžno sa pozrie do tejto diskusie nejaký macher:) a nám poradí.
          • Re: Problem "out of range" :( 08.03.2007 | 10:03
            Avatar Tommy Angelo   Používateľ
            skús si znova nakonfigurovať xorg.conf pomocou príkazu ::
            sudo dpkg-reconfigure: xserver-xorg

            Ale asi najprv budes potrebovat zalohovat stary xorg.conf, keby náhodou nešiel novovankonfigurovany. Tak ešte predtym si zalohuj xorg ::
            sudo cp /etc/X11/xorg.conf /etc/X11/xorg.conf_zaloha