Ultimate ubuntu

Sekcia: Ostatné 12.05.2007 | 20:04
PELKO   Návštevník
Chcel by som si nainštalovat Ultimate ubuntu ktoré má skoro 2gb... ako to dostanem do PC ked nemám dvd romku? mám len normal cd-rw romku... ako to rozdelím? dá sa to?
    • Re: Ultimate ubuntu 12.05.2007 | 21:32
      Avatar lime Debian 3, Red Hat 6, Fedora Core 3  Používateľ
      To nemas doma net ze chces Ultimate :)), bo inak si stiahni poslednu verziu Ubuntu a ta je aj na CD a ten zvysok si doinstaluj abo rovno tam hod debiana cez netinstall :))
      Prejdite z modrej obrazovky k linuxu :))
      • Re: Ultimate ubuntu 13.05.2007 | 00:31
        PELKO   Návštevník
        No vieš, ja som total začiatočník takže by som chcel všetky hentaké softy naraz mať už nainštalované :) a debian určite nie...
        • Re: Ultimate ubuntu 13.05.2007 | 14:42
          xxx   Návštevník
          myslim ze hw uz davno nie je az taky drahy aby sa ti to neoplatilo ,alebo si pozicaj mechaniku
          Otazka by mohla byt ,co vsetko z toho ultimate DVD vyuzijes a chces, ak toho nie je az tak vela ,tak ako v prvom prispevku bolo ,ze ubuntu+doinstalovat pozadovane
        • Re: Ultimate ubuntu 13.05.2007 | 14:46
          :-)   Návštevník
          preco debian nie? debian etch bol vydany iba nedavno a od dob debian sarge zaznamenal pokrok k pouzivatelskej pritulnosti. debian etch je v postate nieco ako vylepsene ubuntu dapper drake. a ma 3 dvd softveru. urcite vyskusaj a az potom hovor ze ci naozaj nie :-)
    • Re: Ultimate ubuntu 13.05.2007 | 15:30
      Avatar d0N0 kubuntu  Používateľ
      Možno by si mohol vyskúšať Linux Mint. Obsahuje síce tiež hlavne základné programy, ale tie by mali stačiť. Naviac, ak sa príliš nechceš s ničím babrať, je tam hneď aj podpora multimédií (hoci nastavenie podpory v *Ubuntu nie je nič zložité). Na CD asi nič oveľa lepšie nenájdeš (avšak niektoré distrá sú aj na viacerých CD...).

      btw: sťahovať také množstvo CD Debiana (tuším 12 GB) by bolo asi dosť náročné :)