OpenTTD na Olinuxine priamo na framebufferi

18.04.2014 | 11:40 | Mirecove dristy | Miroslav Bendík

To, že sa hrajem s ARMom je o mne všeobecne známe. Dnes a pozrieme ako sa hrať doslovne - skompilujeme si OpenTTD ;)

Pre beh OpenTTD nám stačí skompilovať pomerne minimalistický systém. Zo závislostí budeme potrebovať SDL s podporou framebufferu, knižnice zlib, lzma, lzo2 a samozrejme knižnice na prácu s obrázkami.

Pred kompiláciou musíme spustiť configure skript s pomerne šialenými prarametrami:

SYSROOT_PATH="path_to_sysroot"
export LDFLAGS="-L$SYSROOT_PATH/usr/lib"
export CFLAGS="-I$SYSROOT_PATH/usr/include"
./configure \
  --host=arm-cortex_a8-linux-gnueabi \
  --build=x86_64-pc-linux-gnu \
  --prefix=path_to_prefix \
  --without-freetype \
  --without-icu \
  --with-sdl=$SYSROOT_PATH/usr/bin/sdl-config \
  --without-xdg-basedir
Výsledok

Takto vyzerá výsledok po zadaní príkazu make.