microsoft student volaco
v spravach bezalo daco o akomsi projekte microsoftu pre studentov... o co vlastne ide? a bude mozne pouzivat nejake tie ich sluzby aj pod inym systemom ako windows?
osobne o tom nic neviem, ale tak rad by som vedel (a nie som sam). vela veci, ako napriklad vlastny blog, toho moc neriesia - pretoze su tieto sluzby zadarmo na beznych strankach (sme, atlas atd)
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
http://pocitace.sme.sk/c/3590291/Microsoft-spusta-na-univerzitach-projekt-za-5-miliard.html
normalne by som im rad nieco nepekne povedal...
videl som nejake forum zahranicne o microsofte, a bol tam taky divny prispevok...
nejaky chlapik, nepametam si nick ale mal tam avatar vlajku indie (logicky je mozne ze bol odtial) napisal anglicky prispevok, nieco v tomto zmysle (ak si to dobre pametam a ak som to dobry prelozil):
Dobry den, pouzivam Windows 2000 a chcel by som prejst na Windows XP. Nie som ale ucitel ani student a tak je licencia pre mna velmi draha a nemam si ju tu ani velmi kde nakupit musel by som ist do vzdialeneho mesta.
Niekto mu odpisal, nieco typu "mozes pouzit ubuntu 7.04 feisty fawn je to free softver a mozes to mat namiesto windows"
prisiel som sa tam pozriet dalsi den, a tato spravicka tam stale bola.
prisiel som sa pozriet potom este dalsi den, a uz som ju hladal marne...
ano je to logicke, nech sa na fore nehovori o nejakych alternativach... myslim, ze vyvojari napr photoshopu by neboli nadseny, keby na ich fore bola "reklama" na gimp...