pripojenie na web cez rozter

Sekcia: Konfigurácia 22.03.2008 | 12:13
goldenko   Návštevník
Čaute odborníci, ja som úplný laik a potrebovala by som poradiť, ako nakonfigurovať router zyxel na pripojenie do siete t-comu. Doteraz chodím cez modem z t-comu, ale potrebujem pripojiť viac počítačov, tak som si zaobsatala zyxel. Problém je v tom, že spliter má výstup len RJ-11 a zyxwlovský router na pripojenie do siete má RJ-45. T-com-ácky modem má na pripojenie siete RJ-11 a výstup do PC RJ-45. Treba mi iný spliter? poteši každá rada. Díky
    • Re: pripojenie na web cez rozter 22.03.2008 | 15:35
      Avatar Samuel BWPOW Kupka Almalinux, OpenWRT  Používateľ
      Kabel RJ11 pasuje aj do RJ45 koncovky, takze ak ide o ADSL modem + router, tak by to malo vsetko bez problemov fungovat aj s kablami a splitterom, ktore prave mas. Ale, ide naozaj o ADSL modem + router? Radsej napis typ toho Zyxelu.
      Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
      • Re: pripojenie na web cez rozter 25.03.2008 | 11:51
        Avatar haerdal Kubuntu  Používateľ
        Ak ma router na na pripojenie do internetu RJ45 koncovku tak podla mna by to stacilo ten modem namiesto do pocitaca zapojit do routera. Aspon som z popisu pochopil ze by to tak islo.

        Na pripojenie do siete cez RJ11 sa pouzivaju priamo ADSL routre.
        • Re: pripojenie na web cez router 25.03.2008 | 18:36
          goldenko   Návštevník
          Díky za doterajšie rady, no je pravda, že zatiaľ idem cez pôvodny modem Microcom a router používam len ako switch a takto to funfuje. ten router je Zyxel P-660HW-T v2 a pri predaji mi tvrdili, že je to ADSL . Ja som z toho mimo tak dík za ďalší nápad
          • Re: pripojenie na web cez router 25.03.2008 | 19:58
            ---   Návštevník