ktoré programy na linux-mint

Sekcia: Ostatné 21.09.2014 | 10:06
laco   Návštevník

Prosím o radu!Som začiatočník v Linuxe,a neviem ktoré programy je dobré si nainštalovať,pretože programy z W-XP mi v linuxe nejdú!Napr internetové rádio/TapinRádio/

Ďakujem

    • RE: ktoré programy na linux-mint 21.09.2014 | 10:26
      Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ

      Ahoj Laco,

      s radosťou vítam začiatočníka. Pekne po poriadku - Linux nie je Windows, sú tu iné programy. A aj keď je možné spúšťať programy pre Windows (napríklad cez program Wine), môžeš vyskúšať niektorý program na prácu s rádiami, ktorý sa dá ľahko doinštalovať. A možno na to niečo už aj máš.

      1) aké konkrétne rádia počúvaš?

      2) Mint s akým prostredím používaš?

      V hlavnom menu by mal byť program na inštaláciu softvéru. Malo by ich byť hneď niekoľko.

      • RE: ktoré programy na linux-mint 21.09.2014 | 10:28
        Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ

        taktiež skús klasické hudobné prehrávače. Neviem, aké tam máš, ale napríklad Rhythmbox dokáže pracovať s internetovými rádiami, alebo Clementine.

        • RE: ktoré programy na linux-mint 21.09.2014 | 19:52
          Avatar palo   Návštevník

          konkretne Tapinradio v linuxe cez wine pravdepodobne ide, toto som nasiel na internete http://imagizer.imageshack.us/a/img542/7717/img015a.png

    • RE: ktoré programy na linux-mint 21.09.2014 | 17:40
      Avatar Marian   Návštevník

      Tiež som v Linuxe začiatočník a pomohol mi tento článok:

      http://proc.linux.cz/ekvivalenty.html

    • RE: ktoré programy na linux-mint 22.09.2014 | 01:03
      Avatar 7R7 Debian Stretch a Debian Sid  Používateľ

      Super stránka na alternatívny SW je http://alternativeto.net/ osobne ju používam ak hľadám alternatívy v rámci linuxu alebo win-linux

    • RE: ktoré programy na linux-mint 23.09.2014 | 00:17
      Avatar laco   Návštevník

      Ďakujem za rady!Vyskúšam!