Flarion a openSuse 10.2

Sekcia: Hardware a Drivery 05.04.2007 | 18:27
Braňo   Návštevník
ahojte, sice som tu nasiel nejake veci o tejto teme, ale ziadne konecne riesenie...som absolutny linuxovy laik, ktory chce casom eliminovat Mrkvosoft a preto som si paralelne na svojom laptope nainstaloval openSuse 10.2...vsetko mi ide okrem karty Flarion na pristup do Netu..najde sa tu niekto kto mne linuxovemu LAIKOVI, polopatisticky vysvetli STEP by STEP ako postupovat?..neziadam o pomoc typu daj si to do googla, to som niekolko krat urobil...hladam pochopitelne riesenie a hlavne chodive...vopred vdaka za vsetky pouzitelne odpovede.
    • Re: Flarion a openSuse 10.2 08.04.2007 | 11:35
      Boko   Návštevník
      Ahoj,

      Ak mas PCMCIA kartu tak ti mozem pomoct, tiez ficim na flarione pod opensuse 10.2 a nemal by byt problem to rozbehat. daj vediet ci pouzivas daco ako icq ci take daco, to bude asi jednoduchsie ako to tu pisat :)
      • Re: Flarion a openSuse 10.2 08.04.2007 | 11:39
        Avatar kernel OpenSUSE, Gentoo  Používateľ
        Ano ale ked to budete pisat tu, može to pomôcť viac ľuďom neskôr, ako keď si to píšete private medzi sebou.
        There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don´t.
        • Re: Flarion a openSuse 10.2 08.04.2007 | 12:04
          Boko   Návštevník
          To ma po mojom prispevku napadlo tiez :)

          Dobre tak to skusim popisat uplne dopodrobna ako som postupoval ja, ak si este spomeniem.

          Najprv treba doinstalovat balik kernel-source, najjednoduchsie cez yast.

          Nasledne treba pozriet aky je kernel, ale mal by byt 2.6.18 kedze sa jedna o opensuse 10.2 , treba si stiahnut
          http://www.pwc.sk/oss/ft1000_drv_1.6-2.6.18.tgz
          To su drivre na tu kartu pod dane jadro.
          No a k instalacii:
          z instalacneho CDcka treba spustit tu instalacku pod linux install.sh a v menu zvolit 1. Install/Upgrade FT1000 driver