10 dôvodov prečo nemá iPhone 5 šancu zoči-voči Motorola Droid Bionic

06.09.2011 | 18:12 | dodoedo | Novinky

V článku na ibtimes.com si prečítajte 10 dôvodov, prečo nemá iPhone 5 smartphone šancu zoči-voči Android smartphone Motorola Droid Bionic (clip). Základná mantra znie ako: Texas Instruments OMAP4 Chipset.

    • Jediny dovod preco to bude trhák 06.09.2011 | 19:15
      Avatar xapoh Mint  Používateľ
      Jediny dovod preco to bude trhák > Apple ovce cakaju na novu modlu uz viac ako rok... ich penazenky sa trasu aby utratili penaze za novy kus hardveru od Apple :D
      • Re: Jediny dovod preco to bude trhák 07.09.2011 | 00:55
          Návštevník
        Predpokladam, ze roky pracujes na iOS a Android zariadeniach, (popripade) mas v zivote (rozumej nie precitane dve recenzie a videne jedno video) oskusany Windows Phone 7, aby si mal objektivnu predstavu o vsetkych tychto systemoch a mohol zodpovedne prehlasit, ze iPhone 5 budu kupovat iba ovce. Je zrejme marne povedat, ze aj apple ios ma pre urcitu uzivatelsku skupinu potencial, cenu a pridanu hodnotu vyssiu ako ine systemy (rovnako ako ine systemy ako ios pre inu skupinu uzivatelov). Jedina (nie apple, nie windows, nie android, nie linux ani nic ine) OVCA si ty s takymto vyargumentovanym nazorom. (ps som rad ze ta nepoznam lebo by ma iba z teba bolela hlava)
        • Re: Jediny dovod preco to bude trhák 07.09.2011 | 12:27
          Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
          Ahoj.

          Predpokladám, ze roky pracujes na iOS a Android zariadeniach, (popripade) mas v zivote (rozumej nie precitane dve recenzie a videne jedno video) oskusany Windows Phone 7, aby si mal objektivnu predstavu o vsetkych tychto systemoch a mohol zodpovedne niečo prehlasit o chipových platformách pre mobility.
          Čo si myslíš o platforme Texas Instruments OMAP4 Chipset ?
          G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
          • Re: Jediny dovod preco to bude trhák 07.09.2011 | 13:59
            Avatar Samuel BWPOW Kupka Almalinux, OpenWRT  Používateľ
            Predpokladam, ze vacsinu ludi nezaujima nejakych chip v telefone. Jedine, co je skutocne zaujimave, je vysledny produkt a pod tym sa mysli suhra vsetkeho hardveru a softveru.

            Pre mna, ako pouzivatela mobilneho zariadenia, su totiz dolezite tieto veci:
            • Vydrz baterky, ci uz v zobudenom stave alebo v uspatom
            • Rychlost odozvy ovladania - neznasam lagy
            • Komunikacne schopnosti - potrebujem 802.11a, bluetooth
            • Kvalitny dotykovy displej s dostatocne malym bodom, mnozstvom farieb a intenzitou podsvietenia
            • Kvalitny SSH klient
            • Spravne zobrazenie mojich oblubenych stranok

            Pre mna, ako vyvojara pre mobilne zariadenia, su dolezite tieto veci:
            • Dobra dokumentacia
            • Jednotne a hlavne dlhodobo stabilne API
            • Jednotnost platformy
            • Rychlost kompilacie a nahravania na zariadenie

            Ako si si mohol vsimnut, nejaka specifikacia nejakeho pouziteho chipu ma naozaj nezaujima. Hoci sa tiez dokazem vzrusit nad dobre navrhnutym kusom hardveru, v mobilnych zariadeniach je to nemozne, lebo ako vyvojar, ci uz pre iOS, Android alebo WP7, k nemu aj tak nemozem pristupovat a musim pouzivat API v nejakom vyssom jazyku. Ide teda naozaj len o celkovu odladenost, kvalitny navrh a prevedenie finalneho produktu so vsetkymi jeho sucastami.

            Preto, ak sa objavi nove zariadenie na akejkolvek platforme, nebude ma nikdy zaujimat, co za pismenka su vytlacene na jednotlivych suciastkach a ake parametre deklaruje ich vyrobca. Pravdepodobne sa na nich ani nepozriem, lebo su irelevantne. Podstatne kriterium bude to, ze to vezmem do ruky a zacnem to pouzivat a kuknem na dostupne vyvojarske nastroje.
            Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
            • Re: ... 07.09.2011 | 14:11
              Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
              Áno, ako vždy máš úplnú pravdu.

              Predpokladám, že väčšinu ľudí nezaujíma chip vložený do mobilu a ďalej predpokladám, že linuxových (nie Apple!) čitateľov=zároveň potenciálnych (budúcich) vlastníkov Android mobilov zaujíma objektívne výborný Texas Instruments OMAP4 Chipset.

              Ako si si mohol všimnúť, zároveň ma názory Apple užívateľov, (pretože Apple nie je Linux/Android) nezaujímajú.
              G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
              • Re: ... 07.09.2011 | 14:16
                Avatar Samuel BWPOW Kupka Almalinux, OpenWRT  Používateľ
                Tak v tom pripade by ta moj nazor mal zaujimat, kedze pouzivam a vyvijam pre Android :)
                Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
                • Re: ... 07.09.2011 | 15:24
                  Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
                  Áno, ako vždy máš úplnú pravdu.

                  :-)
                  G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
            • Re: Jediny dovod preco to bude trhák 08.09.2011 | 00:40
              Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
              Tak a teraz môj :-)
              • Nebudem platiť peniaze ľuďom ktorí mi berú slobodu a správajú sa ako komanči pred 89.
              • Moje prvé stretnutie s iPhone. Kámoš mi volá kúpil som si ho a nefunguje WiFi ani bluetoth s ničím sa to nechce spojiť, však viete prečo.
              • Druhý telefonát neviem ako sa posiela MMS :)
              • Tretí telefonát nedá sa to spojiť s Linuxom :D
              • Ten ich iTunes je tak prasácky napísaný že 1GHz procesor s Widlami každý klik bol asi tak dve minúty, nechápem čo môhol robiť toľko robiť, keď to robí miliardu inštrukcií za sekundu.
              Zakaždým som prišiel k nemu pol dňa Googlil a zistil že no bug, this is feature. Keď mi volal znovu, tak som mu povedal nech to hodí do potoka :)

              MobiWidle som skúšal všetky a žiadne ma neoslovili, všetko škaredé a zlé ovládanie.

              Zato keď som chytil do ruky Android, tak som vykríkol jéj a to bude asi láska a hneď si ho aj kúpil :)

              Kolegovia zareagovali rovnako a už nikto nemá iPhone ani MW, čo som rád pretože si môžeme pokecať ako tam dostať Debiana spolu s Androidom, alebo dual boot dvoch Andoidov, je s ním proste prdel.
              Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
              • Re: Jediny dovod preco to bude trhák 08.09.2011 | 04:49
                Avatar Samuel BWPOW Kupka Almalinux, OpenWRT  Používateľ
                No, to velmi neznelo ako zoznam pravidiel na rozhodovanie, ale budiz. Dufam, ze sa ten kamos neurazi, ze si ho zobrazil ako totalneho retarda :)

                Ale teraz vazne. Je velmi mile sledovat ten kontrast v uctievani jednej korporacie a v nenavisti k druhej robiacej to iste v modrom. Dam ti jednu radu. Mozno si uz pocul o projekte Freenet. Ide o viacmenej anonymnu a autonomnu siet, ktora sluzi na vymenu dat. Odporucam si rozbehnut vlastny node (napisane v jave, bezi pod linuxom), stiahnut Frost, co je klient pre Freenet sluziaci na diskusie a vymenu suborov, a ponorit sa do toho. Okrem dodoedovho oblubeneho detskeho porna tam casom narazis na velmi zaujimave diskusne skupiny, ktorych archivy obsahuju udaje, pri ktorych sa wikileaks javi len ako neskodna srandicka. Narazis tam na zdrojaky, interne dokumenty, zaznamy a vselico mozne z tvojich milovanych aj nenavidenych korporacii. Mozno potom trochu zmenis nazor a nazeranie na cely cirkus okolo IT biznisu. A hlavne uvidis, ze svet nie je cierno-biely a ti, ktori sa ti teraz mozu zdat dobri su v skutocnosti tie najvacsie svine a ti, ktorych nenavidis sa ukazu ako skutocni obrancovia slobody a inovacie. Ako v nejakom napinavom a dramatickom filme :)

                Ak nemas o tieto informacie zaujem, nic sa nedeje. Staci, ze budes prevadzkovat nodu (alebo aj dve, tri, vela). Pomozes tym inym k skutocnej slobode, nie tej propagovanej v televizii a v tlaci. Tu je na tuto problematiku aj moja starsia prednaska odprednasana prisernou anglictinou. Inak, tuto prednasku som mal aj na 15. Lugcone v roku 2007 a odohrala sa tam celkom zaujimava diskusia. Zaujimalo by ma, ako sa postoj spolocnosti k anonymite a slobode slova za tie 4 roky zmenil.
                Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
                • Re: Jediny dovod preco to bude trhák 08.09.2011 | 11:04
                  Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                  Tak to som vôbec nechcel aby príspevok vyznel ako čiernobiely, ale ako môj vlastný názor, trochu aj sranda. Mne sa páčia tvoje názory a nechápem, že si nezobral ten môj. Freenet až na dôchodku, keď hovorím o slobode, tak myslím v rámci právnej spoločnosti, kde svoje tvrdenia môžem oprieť aj o právne dokumenty atď.
                  Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                  • Re: Jediny dovod preco to bude trhák 08.09.2011 | 12:33
                    Avatar Samuel BWPOW Kupka Almalinux, OpenWRT  Používateľ
                    Tym sa ale oberas o jeden zo zdrojov informacii, navyse velmi cennych. Ved si len vezmi, ako dokumenty na wikileaks zmenili vnimanie mnohych veci. Dnes si clovek nemoze dovolit nejaky zdroj ignorovat.
                    Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
                    • Re: Jediny dovod preco to bude trhák 08.09.2011 | 12:49
                      Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                      Máš pravdu, ale momentálne nemám moc času, čo je škoda. Uvítal by som tvoj článok na túto tému, teda až by sa ti do toho chcelo.
                      Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                      • Re: Jediny dovod preco to bude trhák 08.09.2011 | 13:01
                        Avatar Samuel BWPOW Kupka Almalinux, OpenWRT  Používateľ
                        Nemam velmi predstavu, co by v tom clanku malo byt. Lebo instalacie a rozbehanie je dost jednoduche, princip fungovania zlozity na clanok. Kazdopadne, coskoro budem mat seminar na pribuznu temu, takze mozno potom napisem clanok, ktory bude vychadzat z naslednej diskusie.
                        Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
                        • Re: Jediny dovod preco to bude trhák 08.09.2011 | 13:16
                          Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                          Inštaláciu som samozrejme nemyslel, hoci ako doplnok pre začiatočníkov by bola dobrá.
                          Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                • Re: ??? 08.09.2011 | 11:10
                  Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
                  "Okrem dodoedovho oblubeneho detskeho porna tam ..."
                  Počúvaj Kupka, brzdi !


                  O akom mojom oblúbenom detskom porne to tu , okrem iných vecí, táraš...
                  Ja som presvedčený, že na tom hacknutom serveri porno bolo a chalan z lulzsec mal pravdu! A som úprimne rád, že sa nájdu charakterný hackeri, ktorí na tieto špinavstvá upozornia a nestavajú sa do pozície falošného anarchistu, ktorému je všetko ukradnuté, okrem svojej almužny a prospechu a slávneho zabliknutia na konferenciach! (To je urážka aj Anarchistov.)
                  Naopak, ja som zdesený z tvojej veľkopanskej odpovedi na moju otázku TUNÁ:

                  Citujem z komentárov:
                  "Kupka, pýtam sa ta, súhlasíš s prevádzkovaním serverov, ktoré majú za obsah detskú pornografiu ?
                  ...........
                  Ja som anarchista, takze s tym samozrejme suhlasim. Pre mna za mna, nech si kazdy robi, co chce. Ked uz chce niekto bojovat proti zneuzivaniu deti, nech sa zameria na tych, co ten obsah produkuju. Aj to je otazne, ze ci vsetok obsah naozaj poskodzuje deti, lebo verim, ze niektore to kludne mozu robit dobrovolne a mat z toho zisk ...."

                  A každý, čo toto číta, nech si urobí o tom úsudok sám.
                  G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
                  • Re: ??? 08.09.2011 | 12:30
                    Avatar Samuel BWPOW Kupka Almalinux, OpenWRT  Používateľ
                    Si prilis vztahovacny :)
                    Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
                    • Re: ??? 08.09.2011 | 12:56
                      Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                      Stačí napísať prepáč ak ťa to urazilo, nemusel si s danou problematikou spomínať Eda.

                      To že býva detská pornografia politikmi zneužívaná na uberanie práv a slobôd je pravda, tak atakuj tých správnych čo za to môžu, dík.
                      Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                      • Re: ??? 08.09.2011 | 13:02
                        Avatar Samuel BWPOW Kupka Almalinux, OpenWRT  Používateľ
                        On si dobera vyssie mna, tak si doberam aj ja jeho. Nic zle na tom nevidim a ked sa kvoli tomu dokaze urazit, tak je to s nim uz fakt velmi zle.
                        Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
                        • Re: O.K. 08.09.2011 | 14:16
                          Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
                          To je v poriadku ..
                          ;-)
                          G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
    • jajaj 07.09.2011 | 10:29
      Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
      myslím si, že všetky tieto zariadenia majú rôzne odlišné vlastnosti, funkcie a celkovo "iné čísla", ktoré niekoho zaujímajú a niekoho nie. Keby som mal peniaze, tak si zoberiem viac typov smartphonov do rúk a vyberiem si ten, ktorý mi bude najviac vyhovovať, alebo ktorý bude mať dobrý pomer ceny a výkonu. Nie každý ale rád porovnáva a vyberie si to, o čom počul od kamarátov, na čo je reklama alebo čo vyzerá cool. Alebo nie? :)