Debian 5.02 ovládač ATI

Sekcia: Hardware a Drivery 02.08.2009 | 00:29
Avatar trojsky.kon Ubuntu Jaunty  Používateľ
Mám otázku ohľadom inštalácie ovládačov na moju kartu ATI Radeon HD3850, stiahol som si ovládač priamo od výrobcu verziu 9.7 a chcem to nainštalovať, ale mám strach že po inštalácii mi ostane black screen, pretože sa mi to už raz stalo. Poradíte ako to správe nainštalovať aby som sa tomu vyhol?
    • Re: Debian 5.02 ovládač ATI 02.08.2009 | 00:30
      Avatar trojsky.kon Ubuntu Jaunty  Používateľ
      Zabudol som, moje distro je Debian 5.02 a som v debiane amatér
      • Re: Debian 5.02 ovládač ATI 02.08.2009 | 00:35
        skywaker   Návštevník
        jasne ze ti ostane black screen to je u ATi fglrx jasnee.. staci si pozriet fora na nete. ja som mal AMD a preto som si kupil ATi kartu koli tomu aby som mal vsetko od AMD ale nastastie som predal cely PC. teraz mam Intel a Intel grafiku.. normalne nainstalujem linux a vsetky efekty idu default samy od seba... skusal som aj NVIDIU ale pri envidi clovek zisti ze nepotrebuje ohrievac ak mu je zima..
        • Re: Debian 5.02 ovládač ATI 02.08.2009 | 00:38
          Avatar trojsky.kon Ubuntu Jaunty  Používateľ
          musí byť nejaká možnosť...
          • Re: Debian 5.02 ovládač ATI 02.08.2009 | 01:01
            WlaSaTy   Návštevník
            Pri black screen sa na 90% sa jedna o frekvenciu grafickeho modu ktory tvoj monitor nedokaze spracovat. Pred instalaciou si zisti pracovny rozsah na ktorom pracuje tvoj monitor a ak ta black screen nastane po instalacii ovladacov, tak tu frekvenciu nastav aby ju grafika pouzila. Hoci aj cez editaciu /etc/X11/xorg.conf cez LiveCD. Navodov je ozaj hafo.
            • Re: Debian 5.02 ovládač ATI 02.08.2009 | 01:02
              Avatar trojsky.kon Ubuntu Jaunty  Používateľ
              mám LCD ale ono to nie je čisto black, ale hore sú nejaké farebné pruhy
              • Re: Debian 5.02 ovládač ATI 02.08.2009 | 01:16
                Avatar zvoncek9   Používateľ