Velka reklamna kampan ST.

09.06.2001 00:53

Slovenske telekomunikacie rozbehliv poslednom case velku reklamnukampan, co sa tyka ISDN a internetu.Zacali sa konat prednasky na temu:\"vyuzitie internetu\" na roznych strednych skolach. samozrejmenemalo to nic spolocne s povodnym nazvom.iba prezentovali svoju cenovu ponukupripojenia na i-net cez ISDN.v poslednom cisle PC REVUE,sa pripojenie cez ISDN pomocouST venuju na necelych 17_tich stranach.Ano neni to preklep. 17 stran. a samozrejme,vsade pritomne logo ST.Ich reklamnej kampani sa tak istonevyhla ani televizia.Ani by mi to moc nevadilo, ale sa pytamtak kvoli tomuto zvecsili mesacny poplatokza zavedenu pevnu linku na 400SK ???tak kvoli tomuto opet zdrazili impulzy ?Naco vyhadzuju tolko penazina reklamu, ked aj tak si ISDN vecsinadomacnosti/malych firiem nemoze dovolit.ST, tak ako aj ostatne velke organizacie na slovensku, nevedia co s peniazmi.a tak zdrazuju svoje sluzby a pritomvyhodia strasne miliony za reklamu, ktoraim je aj tak na nic. ked maju na slovenskuMONOPOL.mis0 truban