zmena MAC adresy počítača - dá sa to?

Sekcia: Hardware a Drivery 19.05.2005 | 17:48
Avatar sano2 Ubuntu 6.06  Používateľ
potreboval by som zmeniť MAC adresu počítača ale neviem ako. počul som že sa to dá. poradí mi niekto? som v linuxe len začiatočník. Vopred vdaka. sano
    • Re: zmena MAC adresy počítača - dá sa to? 19.05.2005 | 01:56
      L3go   Návštevník
      jasne ze sa da.. nielen v linuxe ale vsade :D
    • Re: zmena MAC adresy počítača - dá sa to? 19.05.2005 | 10:12
      puco   Návštevník
      No ak to driver tvojej sietovky podporuje, tak sa to da aj softwarovo. Pozri man ifconfig, myslym ze tam treba pridat hw ether nova_adresa
      • Re: Re: zmena MAC adresy počítača - dá sa to? 19.05.2005 | 11:03
        linuxo   Návštevník
        musis najprv zhodit sietovku for examle: ifconfig eth0 down potom zmenis MAC prikazom ifconfig eth0 hw ether XX:XX:XX:XX:XX a potom nahodis sietovku z novou MAC adresov
        • Re: Re: Re: zmena MAC adresy počítača - dá sa to? 19.05.2005 | 12:40
          hn   Návštevník
          .. no neiem ci je rozumne sem davat taketo veci ... ?? ak to niekto tak nutne potrbuje nech si to najde ...
          • Re: Re: Re: Re: zmena MAC adresy počítača - dá sa 19.05.2005 | 14:13
            zvalo   Návštevník
            preco by to nebolo rozumne? vsak to je bezne dostupna informacia, ziadna tajnost ... a ked niekto nevie pouzivat google or man ;)
            • Re: Re: Re: Re: Re: zmena MAC adresy počítača - dá 19.05.2005 | 15:00
              cobain   Návštevník
              pre hn to nieje asi preto rozumne ze sa stara o nejaku siet skade sa da pripojit do netu a je to chranene mac adresou teda aspon tak predpokladam ( aby sa mu nepripajal niekto na cierno) ked to je tak tak ho v tom podporujem
              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: zmena MAC adresy počítača 19.05.2005 | 16:41
                peter golis   Návštevník