Oplati sa kupit Suse 9.3 Professional? (cena 2500)

Sekcia: Ostatné 22.06.2005 | 17:51
101101   Návštevník
uvazujem ze si kupim Suse 9.3 Pro, nakolko som student mam ho odost lacnjsie http://www.suseshop.at/cgi-bin/public_shop?id=51 v prepocte asi 2500SK, o susom som pocul vela dobrych veci (hlavne z hladiska bezpecnosti) a v Pro verzii je skoro vsetko, ale vzhladom na mnoho zadarmo distribuucii, zasa niesom nijaky bohac a tych 2,5l by som vedel minut aj inac, ale zasa nadruhej strane potrebujem system na ktory sa mozem spolahnut a ktory mi da vsetko co potrebujem (buduci rok(vlasne tento) idem studovat na UK poc. grafiku) OPLATI SA INVESTOVAT DO KUPI SUSE LINUXU?
    • Re: Oplati sa kupit Suse 9.3 Professional? (cena 2 15.06.2005 | 00:14
      peter golis   Návštevník
      do enterprise verzie urcite. ale ta je pre iny segment zakaznikov. skor sa oplati investovat do zalohovacich zariadeni (vypalovacka) a dobrych navykov (zalohovat, najme dolezite data a system po dolezitej instalacii - popripade aspon konfiguraciu) a do pocitacovej gramotnosti (nejedna sa o urazku). clovek ktory prisiel o dolezite data a dokazal si ich obnovit v pripade potreby a nacas, vie o com hovorim.
      • Re: Re: Oplati sa kupit Suse 9.3 Professional? (ce 15.06.2005 | 00:57
        transport   Návštevník
        No ono to zalezi od toho, co od toho pozadujes. Myslim si, aspon ja mam taky pocit, ze ak kupis to dvd, tak budes mat slusny linux a na tom dvd je fakt vacsina dobreho softwaru, takze ho nemusis ani velmi tahat z netu, 9.3 ma svoje muchy, ale nie je tak zla, ako niektori ludia tvrdia, ale viem si predstavit, ze keby som nemal tych 2500, tak by som si vedel toto distro velmi slusne nahradit aj inym, ktore je zadarmo.
    • Re: Oplati sa kupit Suse 9.3 Professional? (cena 2 15.06.2005 | 13:46
      titanik   Návštevník
      ked ides studovat grafiku, tak najlepsi je Apple. Najme usetris cas, ale zase to stoji peniaze. Potom si na tom lahko zarobis. (ja nemam apple)