Dva monitory

Sekcia: Hardware a Drivery 09.12.2008 | 13:54
Peon   Návštevník
Nekameňujte ma prosím za moju otázku. Som totálny začiatočník preto Vás prosím o informáciu. Je možné spustiť - sprevádzkovať dva monitory jeden CRT -VGA výstup a druhý LCD - digitalny výstup z graf. karty. Karta MSI FX5900 (Nvidia). Pod WIN je to možné s tzv nView (súčasť ovládačov). Existuje niečo podobné aj pre Mandrivu ? Taktiež neviem ako nastaviť natívne rozlišenie, lebo Mandriva s integrovaným ovládačom tak vysoké rozlišenie neumožňuje )(1650x1050)pre LCD monitor.
Ďakujem
    • Re: Dva monitory 09.12.2008 | 15:06
      Avatar boko SUSE11.1 64b  Používateľ
      Napisem moje ako mam, predpokladam ze to bude velmi podobne.
      Mam sice Suse , ale nvidia centrum asi bude rovnake vsade.
      Mam doma 24" LCD s rozlisenim 1920x1200 a lcd televizor 40" s 1920x1080 (ci take dajake obdobne rozlisko) zapojene sucasne - jedno dvi a druhe hdmi.
      Funguje mi to paradne cez to nvidia ovladanie co tam mam.

      Na riesenie tvojho problemu odporucam nainstalovat driver na grafiku ... nepouzivat vstavany. (teda predpokladam ze preto ti viac nejde)
      • Re: Dva monitory 09.12.2008 | 18:50
        Peon   Návštevník
        Dík za odpoveď. Lenže predpokladám, že zobrazuješ ten istý obraz na monitore aj TV. Tak to beží aj mne, ale ja potrebujem rozšíriť plochu. Pri svojej práci sa jednoducho nezmestím na jeden monitor.(zišli by sa ja tri) To by som sa uklikal k smrti.
        • Re: Dva monitory 09.12.2008 | 20:48
          Avatar boko SUSE11.1 64b  Používateľ
          No praveze nie ... mam tam take ze TwinView a to roztiahne plochu ako vo windowse ze mam siroky obraz (nieje to ten isty obraz na oboch).
          Pripojil by som nejake screenshoty kebyze viem ako ;) Nastavenia co sa tyka toho su povedal by som porovnatelne toho vo windowse.
        • Re: Dva monitory 09.12.2008 | 21:06
          Avatar boko SUSE11.1 64b  Používateľ