Server

Sekcia: Ostatné 08.06.2009 | 13:23
Avatar Marek MAC OS X Tiger, Debian  Používateľ
Dobry den, mam jeden problem. Pracujem ako IT v jednej firme. Dnes som dostal za ulohu aby nas postovy a proxy server (1PC) spravoval komplet ja.
Ide o to ze s linuxom mam len skusenosti ako advance user.
Bezi na nich system Slackware. o maily sa stara postfix, web rozhranie je roundcube, proxy zas Squirrel proxy a neake dalsie sluzby, antispam,antivirus....
Ja by som sa chcel spytat o neake skolenia aby som zvladol tuto problematiku. Poznate nieco?Viete o nicom?
Pripadne som dostal este za ulohu aby som zostavil HW a SW.
HW by bolo neco na baze HP alebo skladacka od intelu. A u OS som uvazoval o CentOS , Debian.

Dakujem
Dávať správne otázky znamená veľa vedieť.Save the Planet by recycling and reusing old computer hardware with the best operating system GNU/Linux
    • Re: Server 08.06.2009 | 23:45
      Avatar borg Fedora  Administrátor
      certifkaty: vsak zadaj klucove slova do googlu a vysledky mas. asi najelpsie sa vyplati od red hat
      • Re: Server 08.06.2009 | 23:49
        riddick   Návštevník
        skus kuknut na abclinuxu tam byvaju reklamy tohto typu
    • Re: Server 09.06.2009 | 01:37
      jaaaaaaaa   Návštevník
      Drzim ti palce, zaciatocnik a slackware to nikdy dobre nedopadlo :-)
      • Re: Server 09.06.2009 | 01:53
        Jaroslav Petras   Návštevník
        Keby si aspon netaral, osobne poznam zaciatocnika ktory si slackware velmi oblubil a spomina na tuto distribuciu len v dobrom. A nikdy nezabudne na to kolko skusenosti vdaka nej nadobudol!

        PS: a dopadlo to dobre.
        • Re: Server 22.06.2009 | 17:42
          Avatar partizan Arch  Používateľ