GLESv2 textury

Sekcia: Programovanie 17.02.2010 | 21:23
Avatar Pali   Používateľ
Poradte, ako mam vyrenderovat jednoduchu texturu na OpenGL ES ?

Na PC s OpenGL som zvyknuty pouzivat:
        glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture);
        glBegin(GL_QUADS);
                glTexCoord2f(0.0f, 0.0f); glVertex3f(-x   , -1.0f, y   );
                glTexCoord2f(1.0f, 0.0f); glVertex3f(-1.0f, -1.0f, 0.0f);
                glTexCoord2f(1.0f, 1.0f); glVertex3f(-1.0f,  1.0f, 0.0f);
                glTexCoord2f(0.0f, 1.0f); glVertex3f(-x   ,  1.0f, y   );
        glEnd();

Avsak na GL ES glBegin() a ani GL_QUADS neexistuje. Ako to prepisat?