rozbehanie modemu v telefone cez bluetooth

Sekcia: Hardware a Drivery 21.10.2005 | 14:57
duckhunt   Návštevník
Som začiatočník a používam Manrivu 2005. Pokúšal som sa spojiť s mojim mobilom Motorola V547 cez bluetooth na internet, no s neúspechom. Postupoval som podľa manuálu mandrake 10.1. S telefónom už dokážem komunikovať, prenášať súbory. No problém je v tom, že systém nemôže detekovať modem. Urobil som všetko podľa manuálu (hcitool scan, prepis súboru etc/bluetooth/rfcomm), no ak som išiel vytvoriť odkaz na modem: ln-s/dev/rfcomm0/dev/modem tak to končilo chybovou hláškou. Prosím o pomoc. Vďaka e-mail: duckhunt@zoznam.sk
    • Re: rozbehanie modemu v telefone cez bluetooth 12.10.2005 | 22:38
      peter golis   Návštevník
      ahoj, ta chybova hlaska ma svoje opodstatnenie. inac by sa nezobrazila. bez nej asi nikto neporadi. ako znela?
      • Re: Re: rozbehanie modemu v telefone cez bluetooth 12.10.2005 | 23:57
        duckhunt   Návštevník
        Končilo to hláškou, že "file or directory" neexistuje alebo nie je k dispozícii.
        • Re: Re: Re: rozbehanie modemu v telefone cez bluet 13.10.2005 | 00:12
          peter golis   Návštevník
          mali by tam byt aj medzery: ln -s /dev/rfcomm0 /dev/modem linkuj, symbolicky subor_z_bluetooth ako_subor_modemu
        • Re: Re: Re: rozbehanie modemu v telefone cez bluet 13.10.2005 | 00:12
          Avatar Kernel Is On Fire   Používateľ
          Pozri /dev/rfcomm ci existuje. Ked nie je spusti napr kbluetoothd, ten by ti mal vytvorit. Skus spojit telefon ako root. Mne to uz funguje :)), ale pouzivam klasicky ethernet.
          • Re: Re: Re: Re: rozbehanie modemu v telefone cez b 13.10.2005 | 00:23
            duckhunt   Návštevník
            dev/rfcomm neexistuje. Skušal som aj kbluetooth, no nič.
            • Re: Re: Re: Re: Re: rozbehanie modemu v telefone c 13.10.2005 | 00:26
              duckhunt   Návštevník
              Presnejšie kbluetooth mi subor dev/rfcomm nevytvoril