SOFTMODEM (winmodem) v MANDRAKE 10.1

Sekcia: Hardware a Drivery 26.02.2005 | 22:51
Paľo   Návštevník
Neviete mi niekto poradiť, ako rozchodím dial up cez interný softmodem MR.MODEM CONEXANT VOICE, PCI. (som linuxový začiatočník ;-)) Ďakujem.
    • Re: SOFTMODEM (winmodem) v MANDRAKE 10.1 24.02.2005 | 21:46
      Paľo   Návštevník
      ...asi to bude problém, že? nenašiel som nič na nete. ani zmienku o tom, že by sa to niekomu podaarilo :-((((
      • Re: Re: SOFTMODEM (winmodem) v MANDRAKE 10.1 25.02.2005 | 17:03
        socketbind   Návštevník
        http://www.linuxant.com/drivers I managed to make it work :D
        • Re: Re: Re: SOFTMODEM (winmodem) v MANDRAKE 10.1 25.02.2005 | 18:14
          Paľo   Návštevník
          Našiel som tam program ListModem. Spustil som a dozvedel sa aký modem mám. (to som vedel aj pred tým) Na odkazoch som ver, alebo never nenašiel nič pre mňa. Aj tak dík.
          • Re: Re: Re: Re: SOFTMODEM (winmodem) v MANDRAKE 10 25.02.2005 | 20:04
            socketbind   Návštevník
            mr connect modems tend to be HSF ones, there are prebuilt drivers for it: http://www.linuxant.com/drivers/hsf/full/downloads-mdk-x86.php The most fresh Mandrake 10.1 Personal has the 2.6.8.1-12 kernel version, it's listed here, should work for you without any problem. SK Nextra worked for me with kPPP ;)
            • Re: Re: Re: Re: Re: SOFTMODEM (winmodem) v MANDRAK 25.02.2005 | 21:06
              Paľo   Návštevník
              do you speak slovak? ;-)
              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: SOFTMODEM (winmodem) v MAN 25.02.2005 | 22:24
                Paľo   Návštevník