instalacia ubuntu

Sekcia: Konfigurácia 29.03.2006 | 18:43
repy   Návštevník
Rozhodol som sa vyskusat Linux. Pred par dnami mi doslo originalne CD linux ubuntu 5.1. Dnes som sa to pokusal nahodit ale vo faze "Rozpoznat a pripojit CD-ROM" mi napisalo toto: "Vase instalacne CD-ROM sa nepodarilo pripojit. Ak je to kvoli tomu, ze CD ROM nebolo v mechanike, mozete to skusit znovu." Samozrejme dalsi pokus je neuspesny. Skusal som aj druhu mechaniku, ale stale nic. Je to zvlastne lebo najprv to z toho CD nabootovalo, a potom nic :/ CD som skusal aj instalacne aj live, obe original lisovane, ale stale nic... Dnes mi pisal aj kamos ze jemu robi to iste. Doslo mi 5 identickych sad (vraj, aby som to rozdal znamym :)) Skusal som asi 3, no ani jedna nejde. Nevie s tym niekto poradit? Moja zostava: P4 HT 3GHz , 512MB RAM dual channel, VGA ATI radeon 9600, 2 fyzicke HDD 80 a 120 GB, 80 GB rozdeleny na 60 (win) a 20 (pre linux)... mechaniky DVDRW: TSST TS-H552B, DVDR: TEAC DV-516V
    • Re: instalacia ubuntu 25.03.2006 | 15:12
      Avatar F0F0 Ubuntu 6.10 amd64, Debian  Používateľ
      pocul som kritiku na lisovane CD, ze to vela ludom nefunguje, ale ja s tym nemam zle skusenosti... skus si to stiahnut a mapalit... prip. ak si z BA ozvi sa cez icq...
      • Re: Re: instalacia ubuntu 25.03.2006 | 15:33
        repy   Návštevník
        som z tn, ale dik za reakciu, skusim to v skole stiahnut lebo doma by mi to dlho trvalo s dial-up :)
    • Re: instalacia ubuntu 25.03.2006 | 20:23
      WlaSaTy   Návštevník
      :Skusal som aj druhu mechaniku, ale stale nic. s tymto maju instalacne CD obcas problemy (nevedia sa rozhodnut ktoru z nich pouzit). skus pocas instalacie jednu mechaniku odpojit. potom by to malo byt bezproblemove ;-) btw: ufam ze neodpojis standardnu atapi a nenehas tam sata mechaniku. instalacia z atapi mechaniky je bezproblemova. ale sata, to som neskusal.
      • Re: Re: instalacia ubuntu 25.03.2006 | 22:04
        repy   Návštevník